Merészen bátortalan: teszten a Hyundai Kona
A külsőt egyedire formáló tervezők merészsége a beltérre már elfogyott, ám a dél-koreai gyártó trendi újdonsága még így is könnyen bestseller lehet a maga kategóriájában. Kipróbáltuk a Hyundai Konát.
A külsőt egyedire formáló tervezők merészsége a beltérre már elfogyott, ám a dél-koreai gyártó trendi újdonsága még így is könnyen bestseller lehet a maga kategóriájában. Kipróbáltuk a Hyundai Konát.
Megérkezett Magyarországra a Vesta legjobban felszerelt és legdivatosabb kivitele, az SW Cross.
Mutatunk egy autót, melyről még a négykerekűek iránt fokozott érdeklődést mutatók sem feltétlenül tudják azonnal megállapítani a gyártót és a típust.
A Ford ikonikus sportkocsijának legújabb kiadása nem egy agysebész pontosságú Porsche, hanem sokkal inkább egy nehézsúlyú bokszoló. Nagyon erős, brutális a hangja, 10 fokozatú a váltója és még egy PlayStationt is beleépítettek.
Az AMTS nemcsak az újabb nyugati tuningcsodák szerelmeseinek szól, hanem a régebbi szocialista járgányokat kedvelőknek is remek program. És itt még Tom Hanks sem unatkozna.
A BMW népszerű kis elektromos autójának felvarrták a ráncait és ezzel egy időben egy feltuningolt új változatot is kiadtak belőle. Kipróbáltuk a néma aszfaltszaggatót, a BMW i3s-t.
Mindenki Norbija tele van ambícióval és tervekkel: szerinte övé az egyik leggyorsabb idei kocsi, várja az elektromos versenyautókat, hazai fejlesztésű villanyautókat szeretne gyártani, és új szakágakban is szívesen kipróbálná magát.
Szupergyors processzorral támad a Xiaomi fémvázás prémium hordozható számítógépe, mely árban igen masszívan bemegy a hasonló kategóriás Apple notebookok szintje alá. De vajon milyen a gyakorlatban?
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább egy kicsit a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk. Barcelonában, az első idei F1 teszten jártunk.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
Az idei Forma–1-es autók közös vonása az úgynevezett "halo", amit mi az idei első F1-teszten, Barcelonában kaptunk lencsevégre.
A külcsín nem sokat változott tavalyhoz képest, de a borítás alatt azért bőven akad új fejlesztés. És most először egy valamiben jelentősen különbözik egymástól a zászlóshajó kategóriás testvérpáros két tagja. Az S9 és az S9+.
Megnőtt és megkomolyodott a Volkswagen egykor "legkisebb gyereknek "szánt városi autója. Az új Polo nemcsak a riválisokra, hanem kicsit már a Golfra is kezd veszélyt jelenteni.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
Porsche 911-es legyen a talpán, amely állórajtos gyorsulásban megveri jelen tesztalanyunkat. Úgy, hogy közben ebben a Magyarországon gyártott szedánban akár egy komplett család is elfér.
Skizofrén egy autó ez a svéd divatterepjáró. Ha kell, teljesen hangtalanul és kristálytisztán halad, ha pedig megtiporjuk a gázpedált, akkor beleprésel az ülésbe és nyakizmokat szaggat. És mindvégig elhiteti velünk, hogy éppen egy skandináv nappaliban ejtőzünk.
Ezzel a divatterepjáróval 2 év alatt lényegében kétszer megkerülték a Földet, mi pedig arra voltunk kíváncsiak, hogy ez idő alatt mennyire használódott el a technika. Teszten a Range Rover alaposan bejáratott kompakt prémium crossover modellje.
Vajon mit tudhat egy olyan kékvérű brit autó, amiért egy luxusház árát kérik el? Tényleg sokkal jobb, mint egy Audi, BMW vagy Mercedes? És mit lehet egy ilyen 2,5 tonnás szörnyeteggel kezdeni hóban? Vannak válaszaink.