Nagy legendák, aktuális sztárok és ismeretlen hősök: a Forma 1 emberi arcát fotóztuk
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább egy kicsit a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk. Barcelonában, az első idei F1 teszten jártunk.
Ezúttal nem az autókat és a technikát, hanem inkább egy kicsit a száguldó cirkusz emberi arcát mutatjuk. Barcelonában, az első idei F1 teszten jártunk.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
Az idei Forma–1-es autók közös vonása az úgynevezett "halo", amit mi az idei első F1-teszten, Barcelonában kaptunk lencsevégre.
Megnőtt és megkomolyodott a Volkswagen egykor "legkisebb gyereknek "szánt városi autója. Az új Polo nemcsak a riválisokra, hanem kicsit már a Golfra is kezd veszélyt jelenteni.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
Porsche 911-es legyen a talpán, amely állórajtos gyorsulásban megveri jelen tesztalanyunkat. Úgy, hogy közben ebben a Magyarországon gyártott szedánban akár egy komplett család is elfér.
Skizofrén egy autó ez a svéd divatterepjáró. Ha kell, teljesen hangtalanul és kristálytisztán halad, ha pedig megtiporjuk a gázpedált, akkor beleprésel az ülésbe és nyakizmokat szaggat. És mindvégig elhiteti velünk, hogy éppen egy skandináv nappaliban ejtőzünk.
Ezzel a divatterepjáróval 2 év alatt lényegében kétszer megkerülték a Földet, mi pedig arra voltunk kíváncsiak, hogy ez idő alatt mennyire használódott el a technika. Teszten a Range Rover alaposan bejáratott kompakt prémium crossover modellje.
Vajon mit tudhat egy olyan kékvérű brit autó, amiért egy luxusház árát kérik el? Tényleg sokkal jobb, mint egy Audi, BMW vagy Mercedes? És mit lehet egy ilyen 2,5 tonnás szörnyeteggel kezdeni hóban? Vannak válaszaink.
Ilyen szovjet autóval nem mindennap találkozik az ember: kívülről 70 évesnek tűnik, belül viszont sokkal modernebb.
Zászló a kézbe, átsétálás a zebrán, zászló vissza a tartóba. Pofonegyszerű megoldás, ami sokat javíthat a gyalogosok biztonságán. Utánajártunk a hazai KRESZ által egyelőre nem ismert rendszerrel kapcsolatban felmerülő kérdéseknek és gyakorlati tippeket is adunk.
Ha kifejezetten játékra optimalizált hordozható számítógépet szeretnénk vásárolni, de nem szívesen költenénk rá sokat, akkor igencsak szűkül a választék. A Lenovo kisebbik Legion modellje éppen ebben a kategóriában indul. Kipróbáltuk.
Amikor már sokan temetik az öngyulladós motorokat, akkor a BMW pénzt nem kímélve előrukkol a világ legbonyolultabb és talán legjobb dízelmotorjával. Amelyet mi egy hosszított 7-es BMW-ben fogtunk vallatóra.
A prémium kategóriás kínai mobilgyártó immár második alkalommal fut neki egy lényegében káva nélküli csúcsmobilnak. A második generációs Mix már nem csak szép, hanem egyben jó is. Az is kiderül tesztünkből, hogy mi köze van hozzá Steve Jobs elképesztő luxusjachtjának.
Az EcoSport első változata sem dizájn, sem technika fronton nem brillírozott, most azonban itt a mindkét tekintetben alaposan átdolgozott új kiadás. De vajon sikerült-e a békát királyfivá változtatni?
A külcsín nem sokat változott tavalyhoz képest, de a borítás alatt azért bőven akad új fejlesztés. És most először egy valamiben jelentősen különbözik egymástól a zászlóshajó kategóriás testvérpáros két tagja. Az S9 és az S9+.
Alaposan kiszolgálta az idejét a régi tükörreflexes masina, már jó ideje megérett a cserére. Ez utóbbi be is következett és ennek kapcsán összevetettük egymással a régi vas és kései leszármazottja tudását.
Amit az autóipar 2018-ban tud, az bekerült a luxusautóba, és ez még az S-osztályos Mercedesnek és a 7-es BMW-nek is alaposan feladja a leckét. A léc igen magasan van, de vajon sikerül-e megugrani?
Rezzenéstelen arccal, pontosabban motorral és a legnagyobb csendben is suhanhatunk a bajorok hibrid nagyautójával, ami gyakran töltögetve meglepően kevés benzint fogyaszt. Kipróbáltuk a leginkább környezettudatos 5-ös BMW-t.
A Mercedes legújabb kupéjának külső designja sem megvetendő, ezúttal azonban a beltér kialakítása az, ami mindent visz. Ezért és a leheletnyi AMG életérzésért talán még az iszákosságát is meg lehet bocsátani.