szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket.

Évek óta komoly problémát jelent a YouTube hirdetői számára, hogy a reklámjaik olyan videók alatt is megjelennek, amelyek üzenete nem összeegyeztethető a cég által képviselt értékekkel. Erre a problémára igyekszik megoldást kínálni a YouTube Select, amivel a hirdetők pontosabban meghatározhatják, hol szeretnék megjeleníteni a reklámjaikat. Jó hír a magyarországi piaci szereplők számára: mostantól idehaza is elérhető a platform ezen szolgáltatása.

A YouTube Select segítségével mostantól kilenc előre konfigurált tartalomcsomag közül választhatnak a hirdetők. Az úgynevezett Lineup-okat a YouTube csapata olyan kritériumok alapján állítja össze, mint az adott tartalom

  • népszerűsége,
  • nézettsége,
  • minősége,
  • márkabiztonsága, valamint
  • a videó vagy csatorna elérése.

Ezzel a szolgáltatással a YouTube összeköti a több mint 6 millió magyarországi felnőtt nézőjét a platform által kínált legjobb minőségű tartalmakkal. A YouTube Select érkezése pedig nemcsak a nézőknek és a hirdetőknek, de a tartalomgyártóknak is jó hír, hiszen egy minőségi csatorna a jövőben jobb/minőségibb hirdetéseket jeleníthet meg, ami növelheti a csatorna bevételét.

©

"A Lineup-ok tematikus tartalomcsomagok, például szépség és divat, szórakozás, autók vagy gaming kategóriákban. Mindegyik Lineup-ot úgy tervezték, hogy megfeleljen az ügyfelek legszigorúbb követelményeinek mind a közönség összetétele, mind mérete tekintetében" – mondta Kovács Péter, a YouTube hazai felelőse.

A klasszikus témák mellett szezonális csomagok is készülnek. Ezek egyszerű megoldást kínálnak arra, hogy a hirdetési kampányok elérését kiterjesszék az aktuálisan legnépszerűbb videókra, csatornákra vagy toplistás számokra.

A YouTube szerint az okostelevíziókon is egyre többen fogyasztják ezeket a tartalmakat, ezért olyan összeállításokat is készítettek, amelyek nagy arányban tartalmaznak ilyen kontenteket. Így a már széles körben elterjedt Smart TV-n megjelenő hirdetések a YouTube Select indulásával egy újabb lehetőséggel egészülnek ki.

Fontos újdonság továbbá, hogy elérhetővé váltak az úgynevezett Brand Lift mérések a televíziók képernyőjén is. Ezentúl a márkák képesek lesznek jobban mérni az olyan mutatókat, mint a "reklámfelidézés", a "márkaismertség" vagy a "vásárlási szándék".

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Ónos eső is érkezhet este Magyarországra

Ónos eső is érkezhet este Magyarországra

Gianni a csúcson: NER-celebek kedvenc budai helyén nyit éttermet

Gianni a csúcson: NER-celebek kedvenc budai helyén nyit éttermet

Orbán Viktor bejelentette, hogy jön az időseknek fenntartott idősáv a boltokban

Orbán Viktor bejelentette, hogy jön az időseknek fenntartott idősáv a boltokban