Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
A fővárosi agglomerációban svájci minőség, mindenütt máshol az országban elavult és lestrapált járműpark várja az utasokat.
Miközben a MÁV 7 ezer kilométeres sínhálózatának éppen a legnagyobb igénybevételnek kitett, Budapesten belüli része már balesetveszélyesen leromlott állapotban van, a Budapestre ingázó utasokat mégis szinte elkényezteti a vasútvállalat. Legalábbis, ami a járműveket illeti. Az elővárosi vonalakon ugyanis – az egy lajosmizseit kivéve, amely fölött nincs felsővezeték – szinte kizárólag svájci gyártmányú Stadler motorvonatok szaladgálnak.
A 200 személyes Flirtök első 60 darabja 2007–2010-ben állt forgalomba, a következő 63 pedig 2014–2016-ban. Mivel azonban – elsősorban a legtöbb utast szállító váci és ceglédi vonalon – gyakran három ilyet is össze kellett kapcsolni, hogy mindenkinek jusson hely, utána szintet léptek a beszerzések: 2019–2022-ben 40 darab emeletes, 600 személyes Stadler Kiss is munkába állt a budapesti agglomerációban. Ebből a mennyiségből már arra is futja, hogy néhány svájci szerelvény az ország más vidékein, nyáron például a Balaton partján is fel-felbukkanjon.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Két óra alatt sikerült lehozni a férfit.
Az amerikai elnök a bűnözőknek is hadat üzent, miután egy kormányzati alkalmazottat támadás ért.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.
Újabb hajmeresztő jelenet az utakról.