Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Vodafone Magyarország Zrt.

A telefonunk gyenge pont lehet, de a mesterséges intelligencia ebben is tud segíteni

Mekkora fenyegetést jelentenek a hazai vállalkozások számára az adathalász támadások? Melyek azok a körülmények, amelyek sebezhetőbbé teszik a cégeket a zsarolóvírusokkal szemben, és mit tehetnek a dolgozók és a munkáltatók azért, hogy az érzékeny adatokat biztonságban tudják? Dobó Mátyással, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk a kérdésről.

Vodafone Magyarország Zrt.

Egy dolog, ami mindnyájunkat elérhet

Magyarország magányos ország. 1 millió ember van ma egyedül hazánkban, közülük rengetegen, több mint 600 ezren 65 év felettiek. Videós stábunkkal egy idősek klubjába látogattunk el, és beszélgettünk a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkatársával arról, hogy hogyan segítenek ők azoknak, akik egyedül vannak, a klubtagokkal pedig arról, hogy hogyan küzdenek meg azzal, hogy a legtöbb időt egymagukban töltik. Fontos, hogy az elmúlt években különösképpen sok fiatal is találkozott az elszigeteltség. Nekik is ki kellett találniuk, hogy hogyan lássanak ki mindebből, ezért megkerestünk egy végzős gimnazistát, hogy ossza meg velünk tapasztalatait arról, hogyan érintette a karanténidőszak magányossága, illetve mit tett azért, hogy enyhítsen ezen az érzésen.

Vodafone Magyarország Zrt.

Szól a sapka, ha elkóborol a gyereke – IoT a mindennapokban

Nem túlzás kijelenteni, hogy az elmúlt évek egyik legnagyobb technológiai előrelépése az IoT megszületése. Az Internet of Things, avagy a „Dolgok Internete” szép lassan az élet minden területére beszivárog, a hétköznapoktól kezdve a cégek működésén át egészen a nagyvárosok igazgatásáig. De hogy is kezdődött az egész?

Vodafone Magyarország Zrt.

Az ókorból származik a legújabb okostelefonokban használt technológia

Az egyik leggyakrabban használt adatvédelmi módszerünk a PIN kód mellett (vagy helyett) használt ujjlenyomat-olvasó, mely ma már a legtöbb telefon elengedhetetlen tartozéka. De kik és mikor használták először az ujjlenyomatot mint azonosító eszközt? És hogyan jutottunk el a daktiloszkópia tudományától - és annak ókori gyökereitől - a mai ujjlenyomat-olvasókig?

Vodafone Magyarország Zrt.

Így tekerje körbe e-bringával a Velencei-tavat

Nem gyakorlott bringás, de szeretne egy napra kiszakadni a mindennapokból, és aktívan kipihenni a hét fáradalmait? Nem akar órákat tekerni vagy emelkedőkkel megküzdeni, de élvezni szeretné a táj és a természet szépségeit? Csak egy napot tud kirándulásra szánni a hétvégédből? Itt a megoldás: pattanjon e-bringára, és kerekezze körbe a Velencei-tavat!

Vodafone Magyarország Zrt.

Ezek a kötelező applikációk világjáróknak

A külföldi mobilhasználat költségeinek folyamatos csökkenésével és megszűnésével egyre merészebben használunk alkalmazásokat kirándulásaink és üzleti útjaink során. Íme, pár praktikus és szórakoztató applikáció, melyek biztosan hasznos útitársaink lesznek.

Vodafone Magyarország Zrt.

Mi került ilyen sokba?! Meglepő összegek a telefonszámlán egy külföldi nyaralás után

Noha a külföldi telefonhasználat díjai az elmúlt években rohamosan csökkentek - és lassan át is térünk a roaming díjak nélküli, egységes EU-s számlázásra -, még mindig bárkivel könnyen megtörténhet, hogy belesétál az országhatáron kívüli adathasználat néhány meglepően költséges csapdájába. Mik ezek, és hogyan kerülhetjük el őket?

Vodafone Magyarország Zrt.

Ezért nézzük a blockbustereket is mobilon

A mozinak egyre több kihívója akad, és a filmnézési szokások is évről-évre folyamatosan formálódnak: több eszközön, több helyszínen nézhetünk meg egy-egy filmet, vagy sorozatepizódot. Mára lehetségessé vált, hogy a legnagyobb mozisikereket a megjelenésük után nem sokkal egy táblagép képernyőjén izgulhassuk végig, de az sem elképzelhetetlen, hogy az otthoni tévé és előfizetés idővel szükségtelenné válik.

Vodafone Magyarország Zrt.

A 4G is fontos, de az odafigyelés még inkább

A telekommunikáció soha nem pörgött olyan gyorsan, mint most és a szolgáltatókat soha nem is állította akkora feladat elé, mint most. Hogyan képes lépést tartani egy mobilszolgáltató az elképesztő technológiai fejlődéssel? Honnan áramlik ez a rengeteg adat az életünkbe és mit kezdünk vele? Miért van szükség a roamingra és mit lehet kezdeni vele?

A tartalom a Vodafone Magyarország Zrt. megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában készült. A cikk létrehozásában a hvg.hu és a HVG hetilap szerkesztősége nem vett részt.