Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

Invitech

A felhők között folytatódik a verseny

A felhőszolgáltatáson alapuló technológiákat szinte mindenki használja, de csak kevesen teszik ezt tudatosan. A fogyasztói oldal után pedig már a vállalatok, sőt, a kisebb cégek, kkv-k számára is komoly versenyelőnyt jelenthet, ha megteszik az első lépéseket a digitális átalakulásnak ezen az útján. Ez az út azonban rögös lehet, ha valaki nem tudja, honnan indul és hová tart, ezért kérdéseinkkel Fodor Balázshoz, az Invitech felhő és virtualizációs platform vezető szakértőjéhez fordultunk.

UpScale

A „Tech-street farkasai”? - Avagy sok jó alfa kis helyen is elfér

Létezik egy dinamikus technológiai csapat, aki elhatározta, hogy szembe megy az üzleti világ farkas törvényeivel és olyan „falkát” alkot, amely befogad mindenkit, aki a technológiai szektorban dolgozik, vagy szeretne dolgozni – így a magányos farkasokat, de az igazi „alfákat” is.

Pénzügyek Másképpen

Hatalmas mínuszban a nyugdíj-megtakarításom, mit tegyek?

A háborús bizonytalanság és a piaci nehézségek a nyugdíj-megtakarításainkat sem kímélik. A legtöbb önkéntes nyugdíjpénztár hozama például idén meredeken zuhan, mindez pedig jogos aggodalommal tölti el a nyugdíjcélra megtakarítókat. Mit tehetünk a nehezen felhalmozott nyugdíj-megtakarításunk védelmében, miközben a napi költségeink miatt egyre nehezebb félretenni ezeket a pénzeket?

TriGranit

Így néz ki Magyarország egyik legmodernebb irodaháza

Megkapta használatbavételi engedélyét a Millennium Gardens irodaház első üteme. Ennek apropóján Makk Károly Dömötör és Nagy Marcell, a TriGranit bérbeadási vezetője, illetve fit-out specialistája beszélgetett velünk arról, hogy mi az, amit egy 21. századi A+ kategóriás irodaház fejlesztésekor nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Mastercard

Egyre jobban szeretjük a kártyánkat! – De azért van még hova fejlődni

A Mastercard által az idén másodszor, - ezúttal hét közép- és kelet-európai ország adatai alapján - összeállított Digitális Fizetési Index 56 pontos átlagértékénél Magyarország kettővel többet kapott. Az egy évvel korábbi összpontszámnál pedig 7-tel ért el magasabb értéket, elsősorban a digitális fizetési infrastruktúra fejlődésének köszönhetően. Ugyanakkor az elektronikus lehetőségekről meglévő tudás és azok használata még hagy maga után kívánnivalót.

OTP Bank Nyrt.

"Meg se fordul a fejükben a zeneiskola, mert nem tudják kifizetni..."

Sokan vélik úgy, ha csak néhány száz forintot tudnak adományozni, az csak csepp a tengerbe. Az OTP Bank azonban bebizonyította, hogy ez egyáltalán nincs így, és az apró segítségekkel is jelentős hatással lehetünk mások jövőjére. Az OTP Bank digitális felületein 100-200-500 forintos adományok ajánlhatók fel, az egyik támogatható szervezet jelenleg a hátrányos helyzetű gyerekek számára zenei képzést nyújtó Snétberger alapítvány.

Pénzügyek Másképpen

Két megoldás, hogy megőrizzük a pénzünk értékét!

Mindannyiunk legalapvetőbb igénye, hogy pénzünk megőrizze vásárlóerejét: ha ma félreteszünk x forintot, akkor 10 év múlva is érjen legalább ugyanannyit, mint ma. Sajnos azonban ez nem feltétlenül ilyen egyszerű, különösen a maihoz hasonló magas inflációs ráta esetén. Cikkünkben két olyan lehetőséget mutatunk be, amelyek a bankbetéttel és készpénzzel szemben valóban garantálhatják pénzünk értékmegőrzését. Az elsőt a pénzpiacok iránt érdeklődőknek, a másodikat pedig az automatikus, hosszú távú megoldást keresőknek ajánljuk.

White Raven

Új perspektívát nyit Budapestre a Várnegyed egyetlen skybarja

Egy szép környezetben épült skybar magával ragad és a szó szoros értelemben felemel a hétköznapokból. Mégis kevés hely valósítja meg ezt olyan színvonalon, mint a White Raven skybar & lounge: Budapest legmagasabban fekvő bárja egyszerre nyújt maradandó esztétikai- és gasztroélményt. A Várnegyedben található egyetlen skybarban – nevéhez méltóan – párját ritkító kilátás várja az ide látogatókat, a város színeit pedig az extravagáns koktélok és leleményes bárételek teszik még izgalmasabbá.

Vodafone Magyarország

Esélyegyenlőség a kultúrában: hol tartunk benne itthon?

A félmilliót is meghaladja a fogyatékkal élő személyek száma Magyarországon, akik számára egy sor hétköznapi tevékenység jóval nagyobb kihívást jelent ép társaiknál. Ezek között szerepel a kultúrafogyasztás is, és bár a magyar jogszabályok szerint fontos az esélyegyenlőség és a kultúra hozzáférhetősége bárki számára, még lenne mit alakítani a gyakorlatban. Jó példák azonban léteznek már itthon és külföldön egyaránt, ezeket mutatjuk be most.

Microsoft

Ha az informatika borul, minden borul: hol tart Magyarország kormányzati digitalizációja?

Nem túl rossz, de van hely a fejlődésre – röviden így foglalható össze Magyarország digitális versenyképessége, azonban van egy terület, ahol az eddigieken túl további komoly fejlődésre lenne lehetőség, ez pedig az állami szektor. A témával kapcsolatban a Microsoft Magyarországhoz fordultunk, az informatikai óriásnak ugyanis komoly tapasztalatai vannak a kormányzati digitalizációval kapcsolatban.

Listerine

Ha odafigyel a mindennapokban, jó időre elkerülheti a fogorvost

Habár sokan még manapság is rettegnek a fogorvostól, és az éves ajánlott szűrővizsgálat fontosságát is elodázzák, mégis kevesen fordítanak figyelmet a napi rendszerességű, alapos és módszeres szájhigiéniára. Melyek az első jelek, amelyek felbukkanásakor érdemes szakember segítségét kérni? Mi az a plakk és mi köze az ínygyulladáshoz, valamint a fogszuvasodáshoz? Melyek azok a lépések, amelyek ajánlott elemei egy napi szájhigiéniai rutinnak? Cikkünkben többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ.

OTP Bank Nyrt.

Gondolta volna, hogy a vásárlók fele inkább nem vesz semmit, ha nem fizethet kártyával?

Az elmúlt hónapok eseményei, a dinamikusan növekvő infláció és a vissza-visszatérő pandémiás helyzet bizonytalanná tette a vállalkozások jövőjét, ezzel együtt pedig arra késztette őket, hogy biztos működésükért – ha lehet – most még inkább mindent megtegyenek. A vásárlói elvárások, a fogyasztói szokások pedig egyre-másra a technológiai innovációk irányába húzzák a cégeket, így az elektronikus fizetés ma már nemcsak elvárás, hanem alapszolgáltatásnak számít a vásárlók körében.

1
10 11 12 13 14
32