Nyaraljon izgalmasabban, mint Orbán Viktor a távoli horvát szigeten, delfinekkel és földalatti labirintussal
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Jóllehet, sokak szerint semmi értelme kompakt autókról sorra bizonygatni, hogy micsoda időket tudnak versenypályán is, mégis sorra jelentkeznek a versengő autógyártók.
Az elsőkerék-hajtású kompakt sportgépek – a hot hatch-ek közt - egyre jobban eldurvul a versengés. A nürburgringi rekordot a Renault Megane RS 275 Trophy-R tartotta idén tavasz óta, amelyet a Seat Leon Cupra 280-tól vett át. Ezt a címet birtokolja mostantól nem hivatalosan a MINI autója.
A MINI JCW GTS, a Schirra Motoring által 290 lóerősre gyúrt (+81 lóerős) változata az utcai gépnek, zárható differenciálművel, tapadós Dunlop Direzza 03G gumikkal és szépen le is csupaszított kasztnival.
Mindenesetre a 7:44-es idő, amelyet Christian Gebhard ment, 10 másodperccel jobb, mint a Megane 275-é, egyben olyan szupersport autókat előz, mint a Pagani C12 S vagy az Audi R8 V10, vagy akár a Porsche 911 GT2.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.
Az építési és közlekedési miniszter szerint abban mindenki egyetért, hogy változásra van szükség.