Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Azt kifogásolják, hogy Andy Palmer vezérigazgató évi 1,2 millió font fizetést kap, miközben az autógyár részvényeinek az árfolyama sokat esett a tavalyi tőzsdei bevezetés óta.
A kisrészvényesek szavazást akarnak Palmer javadalmazása ellen a közelgő közgyűlésen, amely az első lesz, mióta a céget tőzsdére vitték. A nagynak tartott fizetést ráadásul ötszörös bónuszcsomag fejelheti meg.
Mindazonáltal nem sok esély van arra, hogy a vállalatot 2014 óta vezető Palmer bérét csökkentsék, mivel a részvények többsége az InvestIndustrial olasz kockázatitőke-társaság és kuvaiti befektetők kezén van. A közgyűlési szavazás ugyanakkor intő jel lehet a vezetés számára.
A 106 éves luxusautógyártó gondjai az utóbbi hónapokban annak ellenére szaporodtak meg, hogy jól halad az Aston Martin első SUV típusát (DBX) gyártó dél-walesi gyár építése. Palmer azt reméli, hogy a 140-160 ezer fontért kínált modellel a cég megduplázza a termelését.
Az Aston Martin értéke a tavaly októberi tőzsdei bevezetés óta majdnem a felére, 2,3 milliárd fontra zuhant. Az okok között említik a gyenge idei első negyedévet, aminek hátterében az eladás és a marketing növekvő költségei állnak.
Palmernek a vállalat méretéhez képest magas fizetésére egy befolyásos tanácsadó cég (ISS) hívta fel a figyelmet. Az Aston Martin úgy reagált, hogy Palmer az autóipar egyik legtapasztaltabb irányítója.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.