Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Jövőre fokozott menetközbeni ellenőrzésre lehet számítani a fizetős szakaszokon.
Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium parlamenti államtitkára bejelentette, hogy most vasárnaptól, vagyis 2019. december elsejétől lehet megvásárolni a 2020-ra érvényes megyei és országos úthasználati jogosultságokat. A személyes és digitális módon egyaránt megvásárolható e-matricák ára nem változott: az éves úthasználatért nyolc éve, a megyei jogosultságokért pedig a négy éve történt bevezetésük óta változatlan árat kérnek.
A 2019-es e-matricák 2020. január 31-ig érvényesek, a 2020-ra szólók érvényessége pedig nem a vásárlás időpontjától, hanem 2020. január 1-től 2021. január 31-ig tart. Az ematrica.nemzetiutdij.hu oldal az egyetlen olyan elektronikus felület, amelyen kényelmi díj nélkül vásárolhatók meg az úthasználati jogosultságok.
Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója az előértékesítés jelentőségét azzal indokolta, hogy az éves matricák 60 százalékát ilyenkor váltják meg a közlekedők. Bartal elmondta, hogy a szolgáltató jövőre térképes útvonal- és matricatervező szolgáltatást indít, az alkalmazás megmutatja majd a legkedvezőbb útvonalat és feltünteti az ahhoz szükséges jogosultságokat.
Jövőre fokozott menet közbeni ellenőrzésre lehet számítani a fizetős szakaszokon, 2020-ban a korábbiaknál több ellenőrző kocsi járja majd az utakat.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.