Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Bucsi Attila a hétvégén korengedménnyel állhat rajthoz a Swift Cup Europe-ban.
Michelisz Norbert saját csapata, a M1RA a koronavírus-járvány miatti kényszerpihenőt követően most hétvégén tér vissza a versenypályára. A M1RA versenyautója 2020-ban elsőként a Salzburgringen gördül ki az aszfaltcsíkra, a Suzuki Swift kormánya mögött pedig a mindössze 12 esztendős Bucsi Attila foglal helyet. A Michelisz által mentorált fiatal pilóta a Swift Cup Europe-ban mérheti össze tudását a riválisaival.
Bucsi Attila esetében a tanuláson és a fejlődésen van a hangsúly, hiszen még olyan fiatal, hogy csak korengedménnyel állhat rajthoz a Swift kupában. Michelisz tavaly figyelt fel rá, és a mentorálását is vállalta a Hyundai Légy N Magad programja keretében. Ennek következő lépése, hogy a M1RA színeiben versenyez idén.
Az ötfordulós Swift Cup Europe utolsó versenyét október közepén a Hungaroringen rendezik majd meg.
"A Swift Cup Europe remek fejlődési lehetőség Attilának. A sorozat elődjének első bajnoka 2006-ban Michelisz Norbert volt, aki itt kezdte az autóversenyzői pályafutását. Ebben a bajnokságban meg lehet tanulni a nagyobb túraautós sorozatokban szükséges ismeretek 70 százalékát. Ezért azoknak a szakképzésen résztvevő diákoknak is kiváló gyakorlati terep, akik szeretnének többet megtudni az autósportról” – nyilatkozta Bári Dávid, a M1RA csapatvezetője.
A TCR Eastern Europe versenysorozat a július 24–26-i hétvégén veszi kezdetét, ebben a szériában a szerb Dusan Borkovics áll majd rajtvonalhoz a M1RA Hyundai i30 N TCR autójával. Borkovics tapasztalt pilóta a nemzetközi túraautós mezőnyben: 2014-ben teljes szezont töltött a WTCC-ben, Japánban a második helyen dobogóra állt Gabriele Tarquini és Michelisz Norbert társaságában. A rá következő évben megnyerte a túraautó Európa-bajnokságot, a M1RA csapatvezetőjével, Bári Dáviddal és a csapat több tagjával együtt dolgozva.
A négyfordulós TCR Eastern Europe utolsó futamaira október végén a Hungaroringen kerül majd sor.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.