szerző:
hvg.hu

Az ingolstadti gyártó leleplezte bestseller modelljének felfrissített kiadását, a szedán és kombi változatban elérhető új A4-est.

Az Audi 2015 júniusában leplezte le az aktuális B9-es típusjelzésű A4-es modellt, amely alig 4 esztendő után most ráncfelvarráson esett át. A nemrégiben piacra került új 3-as BMW és a 2014-ben debütált, illetve nemrégiben komolyabb faceliftet kapott Mercedes C-osztály legfőbb ellenfelének 2020-as modellévre szánt változata ilyen lett:
©
©

A ráncfelvarrás a szedán és a kombi kivitelt egyaránt érinti. Az új típust az átrajzolt fényszórókról, a szélesebbre vett single frame hűtőrácsról, illetve a módosított hátsó lámpákról és a felfrissített lökhárítókról a legkönnyebb felismerni.

Az utastérben a modernizált infotainment rendszer a legkomolyabb változás, mely egyrészt a 10,1 colos központi kijelző nyomkodásával, másrészt akár egyszerűen szóban kimondott hangutasításokkal is kezelhető.

©

Az új Audi A4 benzinmotoros változatai egytől egyig 12 V-os lágyhibrid kialakításúak, ami 100 kilométerenként mintegy 0,3 literes fogyasztáscsökkenéssel kecsegtet, és mindegyik ilyen erőforrás 2 literes 4 hengeres.

A 35 TFSI 150 lóerőt és 270 Nm-t tud, a 40 TFSI 190 lóerős és 320 Nm-re képes, a 45 TFSI pedig 245 lóerőt, illetve 370 Nm-t szabadít rá a kerekekre. A 35 TFSI-t leszámítva minden modellhez alapáron jár a nyolcfokozatú automataváltó, és az összes kivitel készül első-, illetve összkerék-hajtású változatban.

©

Dízelfronton a forgalmazás kezdetekor a 40 TDI és a 45 TDI lesz elérhető, melyekből kimaradt a lágyhibrid technika. Míg az előbbi 2 literes 4 hengeres motor 190 lóerős és 400 Nm nyomatékú, addig az utóbbi 3 literes V6-os egység 231 lóerős, illetve 500 Nm-es produkciót ad elő.

Nem sokkal később két lágyhibrid dízel is felbukkan a kínálatban: a 30 TDI és a 35 TDI 2 literes 4 hengeres motorja 136, illetve 163 lóerős.

©

Az abszolút csúcsot az S4 jelenti, mely Európában csak és kizárólag 3 literes TDI motorral lesz elérhető. Az A4-esek közül egyedüliként 48 V-os lágyhibrid rendszert kapott modell 347 lóerőt, illetve 700 Nm-t ad le.

A hétfokozatú S-tronic váltóval szerelt nagyágyú 4,8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.

©

 

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Kiderült, ki lesz a Forma–1 kommentátora a köztévén

Kiderült, ki lesz a Forma–1 kommentátora a köztévén

A diákokat és a nyugdíjasokat dolgoztatná Parragh László

A diákokat és a nyugdíjasokat dolgoztatná Parragh László

Két nap alatt másodszor fogtak el orosz bombázókat az amerikaiak

Két nap alatt másodszor fogtak el orosz bombázókat az amerikaiak

Egy hetük maradt a vállalkozásoknak bevallásuk elkészítésére

Egy hetük maradt a vállalkozásoknak bevallásuk elkészítésére

60 éves az utolsó nemzetközi hírű playboy

60 éves az utolsó nemzetközi hírű playboy

Párosban is kiesett Fucsovics

Párosban is kiesett Fucsovics