Az új M4-nél is erősebb lett a kis M2
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
A fejlesztők találtak még közel 50 extra lóerőt az alapmodell 128ti motorjában.
A sportos Mini külsejét és belsejét is modernizálták a facelift során.
A bajor gyártó már javában teszteli a kupé fogyókúrára fogott sportosabb változatát.
Fának csapódott egy hamis rendszámú BMW Zwieselnél, egy fiatal férfi és egy nő meghalt. A rendőrség próbálta megállítani az autót a baleset előtt, de a sofőr elhajtott.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élménnyel kecsegtető modellje most minden korábbinál erősebb lett.
A bajorok elektromos SUV-ja hivatalosan még nincs forgalomban, de láthatóan már nem rejtegetik a világ elől.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.
A típusból nem sok készült, és mára értelemszerűen még kevesebb maradt fenn jó állapotban. Mi találtunk egyet.
A bőven 600 lóerő feletti négyajtós kupé az Autobahn új uralkodója lehet.
A 6 hengeres turbós benzinmotorban találtak még némi extra teljesítményt és nyomatékot a fejlesztők.
A tisztán elektromos hajtásláncú BMW iX szabadidő-autó markáns frontrészén egy rivális német márka terméke csillan meg.
Az évtized végére az eladott BMW-járművek fele már teljesen elektromos lesz, de a német autógyár azt hangsúlyozza, a belső égésű motorokat csak akkor adja fel, ha arra már nem lesz igény a piacon – közölték a cég vezetői éves sajtókonferenciájukon. A rendezvényen bemutatták az autógyár első, teljesen elektromos hajtású sportkocsiját, az i4-et.
A két változatban készülő iX erősebb kivitele 500 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A hagyományos kezelőszervek helyett egyre fontosabb szerephez jut a hangvezérlés.
Az 510 lóerős puttonyos bajor hivatalos leleplezésére várhatóan még az idén sor fog kerülni.
Kis tömeg, pörgős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Minden együtt a remek autózáshoz.