35 évesen vadonatúj Mercedes S-osztály várja új gazdáját
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
A Hofele újdonsága kicsit olyan, mint egy nem hivatalos Mercedes-Maybach GLE.
Az idén negyvenötödik születésnapját ünneplő típusból most feltűnt a színen egy új tulajdonosra váró példány.
A családi vállalkozás újfajta módon hasznosítja újra az autóalkatrészeket, feszültség levezetésképp pedig autóroncsokat is lehet zúzni náluk.
Itt a megoldás azoknak, akik a 639 lóerős alapteljesítményt túl kevésnek találják.
A középkategóriás modell legolcsóbb változata 16,7 millió forintba kerül.
24 órával a BMW M5 bemutatását követően máris itt az egyik legkeményebb rivális, egyenesen Stuttgartból.
A típus megkapta a legújabb és legnagyobb tudású MBUX infotainment rendszert.
A bajor gyártó vegyes hajtásláncú újdonságát az ígéretek szerint minden korábbinál ritkábban kell majd töltőre dugni.
Ezzel a lényegében szalonállapotú régi 190-es Mercedessel egyenesen a 80-as évek végére repülhetünk vissza.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
Nem éppen olcsó, de kétségtelenül sokkal egyedibb tőle az autó.
Meglepő, de sok modernnek mondott dízelautó több nitrogén-oxidot pöfékelhet ki, mint a veterán korú stuttgarti gázolajos.
A stuttgarti gyártó leleplezte nagyméretű négyajtós kupéjának ráncfelvarrt változatát.
Az átdolgozott LED-es lámpákkal debütált sportkocsik megkapták a gyártó legfrissebb fedélzeti elektronikáját.
Ebben az új német terepjáróban minden körülmények mellett igen jók a túlélési esélyeink.
A komoly teljesítmény és az alacsony fogyasztás az ígéretek szerint ezúttal kéz a kézben jár.
A német gyártó szerint az új felsőkategóriás luxusmodell egy "technológiai tour de force" lesz.
6,7 százalékkal nőtt a Mercedes magyar leányvállalatának profitja a válság előtti utolsó évben.
Némi öröm az ürömben, hogy a szerény lökettérfogatú erőforrás legalább nem három-, hanem négyhengeres.