Közel 2 hónap után ma újra kinyitott a Mercedes-Benz múzeum
A német gyártó stuttgarti múzeuma korlátozott nyitvatartással és új előírásokkal, de ismét várja a látogatókat.
A német gyártó stuttgarti múzeuma korlátozott nyitvatartással és új előírásokkal, de ismét várja a látogatókat.
A nyáron már forgalomba is kerül a Mercedes E-osztály frissített változata, amelyben az egyik legszembetűnőbb fejlesztés maga a kormánykerék.
A sirályszárnyas régi Mercedes sportkocsi nyitható tetejű roadster változata igen komoly értéket képvisel.
A Fiat Chrysler, a PSA és a Renault piacrésze jelentősen csökkent márciusban, a legkevesebbet a Volvo és a Daimler bukta.
Szigorú biztonsági előírások mellett kezdtek újra dolgozni a Mercedes magyar gyárában.
Az A-osztály legsportosabb gyári AMG változatának teljesítményét jóval 500 lóerő fölé növelték.
45 éve látott napvilágot a W116-os széria zászlóshajó kategóriás kivitele.
Egyelőre egy műszakban dolgoznak majd az üzemben.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
Az eddig tervezettnél hat nappal később, de a hónap végén részlegesen újraindulhat a munka a kecskeméti Mercedes-gyárban. Az Audi győri üzemében a közel 13 ezer dolgozóból nagyjából százan álltak munkába egyetlen gyártósornál, ott a hét végén kezdődhet meg a munka még egy összeszerelő soron, a járműgyárat pedig még egy héttel később indíthatják be. A Suzuki esztergomi gyára is elindul április végén. Egy hónapos kényszerszünet után Európa-szerte elkezdtek éledezni az autógyárak.
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik a Mercedes ikonikus terepjáróját eddig esetleg túl hétköznapinak vagy unalmasnak találták.
A Mercedes Forma–1-es csapata is segített angol kutatóknak, hogy egyetlen hét alatt fejlesszenek légzéskönnyítő eszközt az új koronavírustól megbetegedett pácienseknek.
Az amerikai gyártó folyamatosan fejleszti a szoftverét, melynek köszönhetően szépen lassan egyre közelebb kerülünk a valódi önvezetéshez.
A dolgozókat megtartanák egy kecskeméti portál értesülése szerint. Folyik az egyeztetés a szakszervezetekkel.
Naponta 126 milliárd forint nagyjából. Elképesztő nagyságrendek.
Ilyen az, amikor egy szupererős müncheni szív kerül egy teljesen polgári külsejű stuttgarti járgányba.
Ha most személyesen nem is, virtuálisan bártan fel lehet keresni a legnevesebb gyűjteményeket. Ráadásul teljesen ingyen.
A teljes magyar ipar majdnem harmadát az autógyártás jelenti, a GDP 4-5 százalékát ez a szektor adja. A koronavírus nélkül is bajban lenne az autóipar, a járvány viszont extrémen súlyossá teszi a helyzetet. És azt sem tudni még, mi lesz a beszállítókkal, valamint a több tízezer alkalmazottal.
Legalább két hétig leáll a munka a kecskeméti gyárban, de a fizetések miatt nem kell aggódniuk a dolgozóknak – üzente a cégvezetés.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.