4,3 másodperc alatt 0-ról 200 km/h-ra: nem rakéta, hibrid autó
Ilyen rövid idő alatt 0-ról 100-ra felgyorsulni is komoly teljesítménynek tekinthető, de a Renault 4,3 másodperc után már 200-zal száguld.
Ilyen rövid idő alatt 0-ról 100-ra felgyorsulni is komoly teljesítménynek tekinthető, de a Renault 4,3 másodperc után már 200-zal száguld.
Ki mondta, hogy koronavírus-járvány idején ne lőhetne bárki látványos Forma–1-es képeket? Lehet, csak nem a pályákon, hanem például a nappaliban.
A stuttgarti gyártó kompakt modellje szó szerint bejáratósan új, ráadásul egy erősen limitált sorozat példánya.
Az új tulajdonosra váró német kupét a megtalálást követően eddig még le sem mosták.
A hatalmas teljesítmény mellé már-már kamionnyi nyomaték társul ebben a német luxusterepjáróban.
Nem túlzás kijelenteni, hogy a megszokott konzervatív német luxusautós hagyományoktól igen messze áll a legújabb Mercedes S-osztály kabintere.
Mogyoródon leplezték le Kiss Norbert teljesen új fejlesztésű MAN versenykamionját, mely 5,3 tonnás tömege ellenére úgy ugrik 60-ról 160-ra, mint egy sportosabb személyautó 0-ról 100-ra.
Érkezőben a stuttgarti gyártó zászlóshajó modelljének legerősebb AMG kivitele.
A csillagos stuttgarti márka divatterepjárójának V8-as biturbó motorját alaposan túlhúzták.
A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
Letisztult és ízléses lett ez a Mercedes G-osztályból faragott pickup.
Ez a kiváló állapotnak örvendő német luxusautó egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
Itt a megoldás azoknak, akik egy kicsit britté alakíttatnák az apró japán terepjárót.
A szuperritka Pullman Landauletből az egykori afrikai elnöknek három is parkolt a garázsában.
Az utolsó körben még defektet is kapott a brit pilóta, de Verstappen így sem tudta utolérni.
Itt a megoldás azoknak, akiknek túl gyengék az alapmodellek, és túl erősek az AMG-kivitelek.
Hamarosan itt az új luxusautó, melynek egyik érdekessége a kiterjesztett valóság HUD.
Ha egyedi fényezést is szeretnénk, az további 3 millió forintunkba kerül.
A szögletes terepjáró tuningolt változata jobban gyorsul, és nagyobb a végsebessége is.
A német gyártó által kifejlesztett új technika a hátul ülőket védi frontális ütközés esetén.