szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Legalábbis, ha a kémfotókon látható masszív hátsószárnyak ebben a formában maradnak rajta.

A Porsche ugyanazt a bevett formulát követi egy-egy új generációs Porsche 911-es bemutatása kapcsán. Elsőként érkeznek a klasszikus verziók a Carrera, a Carrera S variánsok – hátsó-, illetve összkerékhajtással – majd jöhetnek a kabrió verziók, és természetesen a márka igazán egyedi modellje, a Targa.

A jelenleg 992-es típuskód alatt futó 911-es modellből a legjobban várt változatok mégis a GT3-as, GT3 RS és a nem is mindig gyártott, különleges GT2 RS változatok, amelyek igazából már inkább versenypályára, mintsem utcára való autók.

A jelenlegi generációból most ezen variánsok bemutatója várható egymás után. Elsőként az említett GT3-asé, amely lényegesen komolyabb aerodinamikai csomaggal rendelkezik, mint egy normál 911 Carrera S, valamint eleve könnyebb is mint az utcai használatú testvére. Az igazán nyers GT3-as Porschéban egy turbó nélküli, 4.0 literes hathengeres motor 520 lóerős változata dolgozik majd és kapható lesz kézi váltós formulában is, amely mára lassan ritkaságnak számít a sportkocsik között is.

A képen látható fekete autó viszont a csúcskategóriát képviselő GT3 RS minden bizonnyal. A Nürburgring közelében fotózott autón jól látható a jellegzetes, hatalmas hátsó légterelő, amely fixen szerelt az autókon, kizárólag a szárnyszöget lehet állítani.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!