Két Renault között látszik igazán, mekkora a Dacia elektromos autója
Azt lehetett sejteni, hogy nem lesz kifejezetten méretes modell, de a képek alapján tényleg elég kicsinek tűnik.
Azt lehetett sejteni, hogy nem lesz kifejezetten méretes modell, de a képek alapján tényleg elég kicsinek tűnik.
A franciaországi Flins-ben Zoe-kat és Nissan Micrákat gyártanak, ám 2024-re átalakul az ottani gyár.
Amennyiben minden jól megy, 2021-ben elkészülhet a népszerű SUV minden korábbinál nagyobb kivitele.
A japán kisautót mostantól már csak 1 literes 3 hengeres benzinmotorral lehet kapni.
A kompakt Mercedesek mostantól saját fejlesztésű motort kapnak.
Mostantól már a Capture és a Megane is elérhető zöld rendszámos változatban, illetve a Clio is új hibrid hajtáslánccal gazdagodott.
Ez a Dacia kivételesen nem a praktikumról, hanem inkább a sportos hangulatról szól.
A Dacia Spring az ígéretek szerint egy feltöltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
Az újdonságok 65-100 lóerős szívó-, illetve turbós benzines erőforrásokkal támadnak.
Sok erős és gyors autót lehet kapni a kereskedésekben, de ezek közül egyik sem áll olyan közel egy igazi versenyautóhoz, mint jelen tesztalanyunk. A francia mérnökök tulajdonképpen egy kibiztosított éles lőfegyvert adtak a kezünkbe.
A francia csapat marketingcéllal színt és nevet is változtat 2021-től a Forma 1-ben.
A francia vállalatcsoport felhagyna korábbi szemléletmódjával, amely szerint első a mennyiségi termelés.
Ilyen rövid idő alatt 0-ról 100-ra felgyorsulni is komoly teljesítménynek tekinthető, de a Renault 4,3 másodperc után már 200-zal száguld.
A francia gyártó környezettudatos hajtásláncú újdonsága háromféle felszereltségi szinttel érhető el.
Sorra jönnek a legnagyobb európai autógyártók idei első féléves eredményei.
A francia település lakóitól csak annyit kér az autógyártó, hogy időnként mondják el: mennyire tetsztik nekik az elektromos autózás.
A japán gyártó a költségek lefaragása érdekében jelentősen átalakítja a működését.
Nyilvánosságra hozták a 0-ról 50-re 4 másodperc alatt gyorsuló környezettudatos apróság árát.
A 2021-ben induló idényben láthatjuk újra a spanyol pilótát versenyezni.
Az erőltetett egyesülés helyett a piacok és a fejlesztések felosztásával reagál veszteségére és eladásai visszaesésére a francia Renault, valamint a japán Nissan és Mitsubishi szövetsége.