szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ezt a francia kisautót még a legcsúszósabb jeges útszakaszok sem hozzák zavarba, sőt!

A Renault Zoe egy sokak számára szimpatikus, elsősorban városi használatra szánt elektromos autó, mely 88, 92, illetve 108 lóerős teljesítményű változatokban kapható. Most azonban érkezett egy ennél nagyságrendekkel erősebb és sokkal vadabb kivitel, íme:

Renault

A mellékelt fotókon látható Zoe meghajtásáról tengelyenként egy-egy villanymotor gondoskodik, melyek összteljesítménye nem kevesebb, mint 340 lóerő. Ráadásul a rövidített tengelytávú versenyautó mintegy 400 kilogrammal könnyebb, mint az utcai modell, és könnyű elképzelni, hogy a bőven 300 lóerő feletti teljesítmény milyen fürgévé teszi az alig 1 030 kilogrammos autót.

Renault

Az Andros Trophy jégralin szögesgumikkal rajtvonalhoz álló, kiszélesített karosszériás Renault Zoe egy 27 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát, mely 25 perc alatt 0-ról 50 százalékosra tölthető. A versenysorozat a mostani hétvégén veszi kezdetét, és február elején ér majd véget.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!