Kicsivel 8 millió forint felett startol itthon a Corolla-alapú Suzuki Swace
A hibrid hajtásláncú kombiból kétféle felszereltségi szintű változat rendelhető.
A hibrid hajtásláncú kombiból kétféle felszereltségi szintű változat rendelhető.
Sokkal nagyobb, mint egy Vitara, plugin hibrid hajtáslánca zöld rendszámot ér, az ára pedig a márkától szokatlan módon csillagászati. Testközelből ismerkedtünk meg a Toyota RAV4 PHEV testvérmodelljével.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
A Suzuki második átbrandelt modellje nem plugin hibrid hajtásláncú, így nálunk nem kaphat zöld rendszámot.
A plugin hibrid hajtásláncú szabadidő-autó elektromos hatótávolsága eléri a 75 kilométert.
Az új Vitara várhatóan kicsit nagyobb méretű, belül tágasabb és modernebb formájú lesz, mint az elődje.
A második generációs és végre szemrevaló külsejű Mirai jelentősen olcsóbb lett az elődjénél.
Egy biciklis futár fejkamerája vette fel a balesetet.
A Le Mansi-i versenypályán bukkant fel egy kör erejéig.
A zöld rendszámos új szabadidő-autóval a korábban ígértnél 10 kilométerrel nagyobb távolság tehető meg a benzinmotor beindulása nélkül.
A Suzuki második Toyota-alapokon nyugvó modellje egy normál hibrid hajtású családi autó.
A Toyota ambiciózus kutatási projektjének olyan nevet adott, amely egy híres modelljükre emlékeztet: a JAXA japán űrügynökséggel közösen fejlesztett járművük neve „Lunar Cruiser” .
Hamarosan egy 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autó és a megújult Swift színesíti a Suzuki hazai kínálatát.
A japán űrügynökség a Toyotával közösen fejlesztené ki azt a holdjárót, amivel később az ott élő űrhajósok életét könnyítenék meg.
Egyelőre csak a Toyota tesztpályáján repülhetett a SkyDrive által fejlesztett SD-03 autó, az év végére viszont már azon kívül is mennének vele egy kört.
Az elődjénél rövidebb és könnyebb japán kisautó úgy fogyaszt kevesebbet a korábbiaknál, hogy közben az ereje megnőtt és vezetési élmény fronton is az előnyére változott.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A japán gyártó környezettudatos hajtásláncú divatterepjárója limitált szériás kivitellel gazdagodott.
A szerényebb teljesítményű motorért bőven kárpótolhat az alacsonyabb tömeg és a kedvezőbb ár.
Két nagyon eltérő karakterű japán testvér, melyek közös vonása a fejlett hibrid technika és az ennek köszönhető szerény fogyasztás. Kipróbáltuk a GR Sport és Trek kivitelű új Corollát.