Papíron tíz százalékkal nőtt, a valóságban csökkent az új autók száma az első negyedévben
Tíz százalékkal több új személygépkocsit helyeztek forgalomba idén Magyarországon, de ezek harminc százaléka nem kerül ki tartósan a hazai utakra.
Tíz százalékkal több új személygépkocsit helyeztek forgalomba idén Magyarországon, de ezek harminc százaléka nem kerül ki tartósan a hazai utakra.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
A Carlex Design munkatársai egyedi módon nemesítették az olasz sportkocsi belsejét.
A német ADAC autóklub közzétette legfrissebb listáját a személygépkocsik meghibásodásának legtipikusabb okairól.
Hogyan mutatna a japán gyártó új modelljének praktikus családi kivitele, ha lenne ilyen?
Rendszámot nem kaphat a négykarikás gyártó szívómotoros extrém versenyautója.
A legolcsóbb változatban 58-as aksi és 170 lóerős villanymotor található.
A 36 éves pilótának ez az idei második, F1-es pályafutása során pedig már a 97. futamgyőzelme.
A rendőrök arra lettek figyelmesek, hogy mobil van a sofőr kezében, de kiderült, hogy az árut sem szállíthatta volna, sőt nem is ülhetett volna a volán mögött.
Félreállt az autópálya leállósávjában, majd egy kártya és egy szívószál segítségével felszippantott valamilyen fehér port egy autós Pozsonytól nem messze. Pechére az autópálya kamerái mindezt rögzítették, a szlovák rendőrség pedig nem volt rest nyilvánosságra hozni a felvételt.
Nem egészen új projektről van szó, de felkapta a világ autós sajtója azt a Magyarországon átépített amerikai izomautót, ami egy úgynevezett restomod átalakítás.
Ebből a rövidített tengelytávú kupéból garantáltan kevés jön szembe az utakon.
Külön légtérben ül a sofőr és az utasok, így sokkal biztonságosabb lesz a gyerekek szállítása.
A Budapesti Autósok közösségének oldalára került fel egy videó egy udvarias sofőrről.
Jól látszik, mennyire nem egyszerű feladat egy ilyen nagy autóval a váratlan helyzetekre reagálni.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Átlagosan 11,3 éves autókat hoznak be Magyarországra, de a 15 év feletti autók aránya gyorsan nő.
A jelenlegi trend mellett az évtized végéig minimálisan 145 millió elektromos autó lesz az utakon, de a számuk hatványozott lehetne, ha kormányzatok betartják a karbonsemlegesség elérésére tett vállalásaikat.
A hatalmas méretű és tömegű luxusautónak hamar érkezhet a száguldásra optimalizált változata.