Mennyit fogyaszt az új hibrid Suzuki Vitara? Kipróbáltuk
Zöld rendszámot ugyan nem kaphat Esztergom új büszkesége, de az elődjénél kevésbé terheli a környezetet és szerényebb az étvágya. 400 kilométeren át próbálgattuk a lágyhibrid új Vitarát.
Zöld rendszámot ugyan nem kaphat Esztergom új büszkesége, de az elődjénél kevésbé terheli a környezetet és szerényebb az étvágya. 400 kilométeren át próbálgattuk a lágyhibrid új Vitarát.
Megérkezett hazánkba a zöld rendszámos e-tron SUV sportosabbra rajzolt legújabb változata.
A 4 másodperc körüli 0-100-as gyorsulás nemcsak egy kombitól, hanem még egy sportkupétól is becsülendő lenne.
Már nálunk is rendelhető a 2019 végén bemutatott kompakt crossover modell.
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.
Az ikonikus sportkocsit a 90-es évek elején egy akkori F1-versenyző, későbbi Le Mans-bajnok vásárolta a gyártótól.
A német gyártó hamarosan leleplezi új GTD modelljét.
Hamarosan érkezik egy zöld rendszámos új Dacia, mely sokat segíthet a márkának a CO2-kvóta teljesítésében.
A környezettudatos koreai járgánnyal egy feltöltéssel közel 60 kilométer tehető meg tisztán elektromosan.
A kabrió kivitelű W111-es Mercedes a 70-es évek elején látta meg a napvilágot és azóta nagyon vigyáztak rá.
Kipróbáltuk, hogy milyen a BMW nagy sportkupéja, mellyel adott esetben akár egy komplett család is elegánsan és meglehetősen dinamikusan suhanhat. Túlméretezett vese nélkül, csodaszép formatervvel hódít az új nagy 8-as.
Íme egy igazi négykerekű időgép, ami a 80-as évek közepére repítheti vissza új gazdáját.
A több mint négy évtizedes szovjet autó csillog-villog a napsütésben, és nagyon kevés kilométer van benne.
A hazánkban zöld rendszámmal felvértezhető Mach-E-t úgy hangolták, hogy maximálisan megfeleljen az európai elvárásoknak.
A hat motor mindegyike 450 lóerős teljesítményt ad le, ezúttal nem az aszfaltra, hanem a vízben.
Indiában egy új ötlettel kívánják felvenni a harcot a folyamatosan dudáló sofőrök ellen.
Az előzetes kedvcsináló fotókon izgalmasan mutat a WTCR aktuális bajnoka által terelgetett versenyautó új utcai változata.
A Daimler hivatalosan is bejelentette, hogy 2020-ban leleplezi flagship kategóriás luxusautójának új generációját.
A legtöbb probléma az akkumulátorral szokott lenni, de ezenkívül motorhibák is gyakran előfordulnak. És egyre gyakrabban villanyautókhoz is kihívják a "sárga angyalt".
A minden korábbinál gyorsabb tetőmozgató mechanizmust kapott roadsterrel 300 km/h-nál is gyorsabban lehet száguldani.