Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Húszezer eurónál olcsóbb modelleket akarnak gyártani.
Három németországi üzemét állítja át elektromos autók gyártására a VW a munkahelyek megőrzése érdekében, és egyúttal húszezer eurónál (6,4 millió forint) olcsóbb autókkal készül betörni az elektromos autók piacára - értesült a Reuters hírügynökség.
A vállalati belső forrásokból származó információk szerint a VW felügyelőbizottsága november 16-i ülésén vitatja meg a "MEB entry" modell évi 200 ezres és az "I.D. Aero" középkategóriás modellcsalád évi 100 ezres gyártásának a megkezdését. A VW három németországi üzemét, az Emdenben, Zwickauban és Hannoverben működő üzemet állítanák át elektromos autók gyártására a hírügynökséget tájékoztató forrás szerint.
Zwickauban már megindult az üzem átalakítása elektromos autókra, ehhez a Passat gyártását már az idén nyáron leállították. Az üzemben jelenleg még Golf és Golf Variant modellek készülnek, ezeknek a gyártását fokozatosan áthelyezik Wolfsburgba. Zwickauban készülnek majd 2019 végétől az I.D. Neo, majd 2020-tól az I.D. Cross modellek.
Az emdeni üzemből a Passat gyártását a Skodához helyeznék át a Cseh Köztársaságba, a gyártási kapacitást így az üzem 9 ezer dolgozójával együtt a "MEB entry" elektromos autóra állítanák át.
Az elképzelések szerint az "I.D. Buzz" elektromos furgon a VW hannoveri üzemében készül majd évi 100 ezres példányszámban. Az üzemben jelenleg a T6 furgon készül, amelynek a gyártását a kapacitás felszabadítása érdekében a Ford törökországi üzemébe helyeznék át.
A wolfsburgi VW mindemellett az elektromos autókhoz szükséges akkumulátorok gyártásáról is együttműködési tárgyalásokat folytat a dél-koreai SK Innovation vállalattal. A cél egy akkumulátorgyár építése Európában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.