Az első hivatalos fotó a teljesen új Mercedes S-osztályról
A német gyártó szerint az új felsőkategóriás luxusmodell egy "technológiai tour de force" lesz.
A német gyártó szerint az új felsőkategóriás luxusmodell egy "technológiai tour de force" lesz.
Sierrából egykoron sokat lehetett látni az utakon, de ez a sportos változat már a 80-as években is igazi ritkaságnak számított.
A világ egyes részein nem kötelező a részecskeszűrő az új benzinmotorokon, ami nélkül eléggé más hangja van a V8-as motornak.
A két autó keltezése között közel 40 év telt el, de az alapvonások nagyon hasonlóak.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
Az 5 hengeres turbómotor minden korábbinál nagyobb teljesítményt és nyomatékot ad le a Q3-as crossoverben.
A volt Forma-1-es pilóta bizalmat szavazott a remek terepjáróképességű orosz technikának.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a négykarikás gyártó már 1989-ben előrukkolt első benzines-villanyos modelljével.
A hatalmas V8-as benzinmotorra szerelt kompresszor megteszi a hatását.
A stuttgarti gyártó hamarosan hivatalosan is leplezi zászlóshajó modelljének hetedik generációját.
Már itthon is rendelhető a környezettudatosnak ígért plugin hibrid hajtásláncú családi autó.
A szovjet tervezők egykoron vélhetően nem gondolták, hogy 2020-ban milyen futóművet tesznek majd autójuk alá.
A hatfokozatú kéziváltós német szedán egyedi konstrukciójú benzinmotorja 275 lóerős.
Vázoljuk, hogy milyen változtatásokat hozott magával a jó öreg orosz terepjáró legfrissebb ráncfelvarrása.
A kultikus terepjáró újgenerációs modelljének legolcsóbb változatért valamivel több mint 17,5 millió forintot kell fizetni – minimum.
Az Audi kupésra faragott hatalmas divatterepjárójának nyomatéka messze meghaladja az 1000 Nm-t.
A szuperkompakt karosszéria és a rövid tengelytáv ezúttal több mint 300 lóerővel párosul.
Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
Az új buszok túlnyomó többségébe még mindig gázolajat kell tankolni, az elektromos járművek részesedése alig 4 százalékra tehető.