Törli az állatszaporítók hirdetéseit a Jófogás
Akik nem tudják a tenyésztői tevékenységüket igazolni, azok repülnek az oldalról.
Akik nem tudják a tenyésztői tevékenységüket igazolni, azok repülnek az oldalról.
Azt nem tudni, hogy eddig mennyire használták, de tény: a Facebookon az áltudományok híveit is meg lehetett célozni a hirdetésekkel. Ennek most vége.
A pénzügyi elemzők szerint a turizmus és a vendéglátóipar bezuhanása miatt nagyjából 2 milliárd dollárnyi hirdetési bevételtől eshet el a Google a következő negyedévben, de a Tokiói Olimpia elhalasztása is fájdalmas következményekkel járhat.
Határozatlan ideig nem jelenhetnek meg reklámok azoknál a YouTube-videóknál, amelyekben szó esik a koronavírusról. A videósok szerint a szabály túlságosan szigorú, és kettős mércét emlegetnek.
A Facebook sem nézi tétlenül, hogy csalók próbálják meg átverni a gyanútlan felhasználókat: új szabályozást vezetnek be a koronavírussal kapcsolatos hirdetések terén, így eltűnhetnek a kamu ígéretek és termékek a platformról.
Követőnként mintegy 1,5 forintot tudnak elkérni az igazán népszerű videósok a TikTokon. Az egyik legnépszerűbb közülük a 17 éves Loren Gray, akinek olyan gyorsan növekszik a tábora, hogy jövőre már 312 millió forintot is érhetnek majd a videói – egyenként.
A dél-koreai nagykövetség a hétfői Népszavában adott fel apróhirdetést.
A Google a gépi tanulás segítségével kutatott fel egy sor olyan appot, amely hirdetésekkel verték át a felhasználókat.
A jelek szerint az elmúlt egy évben a cégek töretlen bizalommal hirdettek a YouTube-on, ami oda vezetett, hogy két év alatt 86 százalékkal nőtt a platform reklámbevétele.
Rövid időn belül másodjára történik olyan változtatás a Google keresőben, ami első ránézésre inkább zavarhatja, mintsem segíti majd a felhasználókat. Ezúttal a szponzorált linkek miatt kaphatják fel sokan a vizet.
A három országos napilapban 440 millió forintért hirdettek adófizetői pénzből decemberben.
Hiába dolgoztak már régóta a WhatsApp fejlesztői azon, hogy célzott hirdetések kerüljenek az üzenetküldőbe, ezt a lehetőséget egyelőre elvetette a Facebook.
A jelek szerint még bőven van mit csiszolni a Facebook hirdetési feltételein, a platformon ugyanis továbbra is fut olyan hirdetés, ami a kiskapukat kihasználva az oltásellenesség mellett kampányol.
A legdrágább magyarországi ingatlan, egy Andrássy úti palota jelenleg 5,5 milliárdba kerül, míg a legolcsóbb egy részben már szétbontott kétegyházi ház, ami 300 ezer forintba kerül.
A jelek szerint nemcsak a politikusok esetében kezeli lazán a Facebook a hirdetések ellenőrzését. Most épp egy HIV-gyógyszer kapcsán merült fel, hogy nem etikusan hirdetik a platformon, de úgy tűnik, a Facebook szerint ez rendben van így.
Az influencer korábban vállalta, hogy teljesíti a GVH előírásait, de nem mindegyiket tartotta be.