Törli az állatszaporítók hirdetéseit a Jófogás
Akik nem tudják a tenyésztői tevékenységüket igazolni, azok repülnek az oldalról.
Akik nem tudják a tenyésztői tevékenységüket igazolni, azok repülnek az oldalról.
Újabb információk szerint nem arról van szó, hogy a Facebook letett volna hirdetések WhatsApp alkalmazásba költöztetéséről, egyszerűen csak a megvalósítás hosszabb időt vesz igénybe, mint azt korábban gondolták.
Azt nem tudni, hogy eddig mennyire használták, de tény: a Facebookon az áltudományok híveit is meg lehetett célozni a hirdetésekkel. Ennek most vége.
A pénzügyi elemzők szerint a turizmus és a vendéglátóipar bezuhanása miatt nagyjából 2 milliárd dollárnyi hirdetési bevételtől eshet el a Google a következő negyedévben, de a Tokiói Olimpia elhalasztása is fájdalmas következményekkel járhat.
Hosszú időn át maradhatott észrevétlen a Tekya nevű malware a Google Play áruház 56 alkalmazásában. Az appokban futó hirdetésekre kattintott – a felhasználók helyett.
Néhány hét múlva már hirdetések is megjelenthetnek az Apple mobilos rendszerén küldött értesítésekben. Az újítást mindenkinél aktiválja az Apple, de kézzel szerencsére kikapcsolható lesz.
Határozatlan ideig nem jelenhetnek meg reklámok azoknál a YouTube-videóknál, amelyekben szó esik a koronavírusról. A videósok szerint a szabály túlságosan szigorú, és kettős mércét emlegetnek.
A Facebook sem nézi tétlenül, hogy csalók próbálják meg átverni a gyanútlan felhasználókat: új szabályozást vezetnek be a koronavírussal kapcsolatos hirdetések terén, így eltűnhetnek a kamu ígéretek és termékek a platformról.
Megszaporodtak azok a termékek az Amazonon, amelyekről az eladók azt állítják, képesek végezni a koronavírussal, ezért a cég úgy döntött, ideje közbelépni.
Követőnként mintegy 1,5 forintot tudnak elkérni az igazán népszerű videósok a TikTokon. Az egyik legnépszerűbb közülük a 17 éves Loren Gray, akinek olyan gyorsan növekszik a tábora, hogy jövőre már 312 millió forintot is érhetnek majd a videói – egyenként.
A dél-koreai nagykövetség a hétfői Népszavában adott fel apróhirdetést.
A Google a gépi tanulás segítségével kutatott fel egy sor olyan appot, amely hirdetésekkel verték át a felhasználókat.
A jelek szerint az elmúlt egy évben a cégek töretlen bizalommal hirdettek a YouTube-on, ami oda vezetett, hogy két év alatt 86 százalékkal nőtt a platform reklámbevétele.
Rövid időn belül másodjára történik olyan változtatás a Google keresőben, ami első ránézésre inkább zavarhatja, mintsem segíti majd a felhasználókat. Ezúttal a szponzorált linkek miatt kaphatják fel sokan a vizet.
A három országos napilapban 440 millió forintért hirdettek adófizetői pénzből decemberben.
Hiába dolgoztak már régóta a WhatsApp fejlesztői azon, hogy célzott hirdetések kerüljenek az üzenetküldőbe, ezt a lehetőséget egyelőre elvetette a Facebook.
A jelek szerint még bőven van mit csiszolni a Facebook hirdetési feltételein, a platformon ugyanis továbbra is fut olyan hirdetés, ami a kiskapukat kihasználva az oltásellenesség mellett kampányol.
A legdrágább magyarországi ingatlan, egy Andrássy úti palota jelenleg 5,5 milliárdba kerül, míg a legolcsóbb egy részben már szétbontott kétegyházi ház, ami 300 ezer forintba kerül.
A jelek szerint nemcsak a politikusok esetében kezeli lazán a Facebook a hirdetések ellenőrzését. Most épp egy HIV-gyógyszer kapcsán merült fel, hogy nem etikusan hirdetik a platformon, de úgy tűnik, a Facebook szerint ez rendben van így.
Az influencer korábban vállalta, hogy teljesíti a GVH előírásait, de nem mindegyiket tartotta be.