Új beállítást kap a YouTube, kevesebb korhatáros hirdetést láthatunk
A Google 2021 elején teszi világszerte elérhetővé azt az új beállítási lehetőséget, amivel csökkenthetjük a szerencsejátékkal és az alkohollal kapcsolatos hirdetések számát.
A Google 2021 elején teszi világszerte elérhetővé azt az új beállítási lehetőséget, amivel csökkenthetjük a szerencsejátékkal és az alkohollal kapcsolatos hirdetések számát.
Budapesten az átlagos havi bérleti díj decemberben 135 ezer forint, ami több éves mélypont.
Egyre biztosabb, hogy a CD Projekt RED nagyszabású szerepjátéka megjelenik december 10-én. Ezt most már plakátok is igazolni látszanak, melyekből Budapestre is jutott legalább egy.
A YouTube 2021-től azokon a videókon is megjeleníti majd a reklámjait, melyek készítői eddig túl kicsinek minősültek ahhoz, hogy bekerülhessenek a YouTube partnerprogramjába. Igaz, így sem igazán kerülnek bele: ezek a készítők egy fillér jutalékot sem kapnak majd a videóik által generált reklámbevétel után.
A Chrome böngésző fejlesztése egy állandó feladat a Google számára, a cég új funkciókkal is szívesen kísérletezik. Az egyiknek viszont aligha örülnének a felhasználók, ha megvalósulna.
A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket.
Nick Clegg, a Facebook egyik alelnöke beszélt arról, mi mindent tesznek meg az amerikai elnökválasztás tisztasága érdekében.
Két tucat brit tudós és gyermekjogi szakértő írta alá azt a nyílt levelet, amelyet a világ vezető tech cégeinek küldtek el. Mint írják, semmi szükség arra, hogy a 12 éves gyerekeket is személyre szabott hirdetésekkel bombázzák.
Csak a videó 150 millió forintba kerülhetett az "Igazság, erő, felemelkedés" kampányban. És ez csak egy csepp a tengerben, hiszen a kormány több tízmilliárdot költött az utóbbi időszakban olyan hirdetésekre, amelyeknek az értelmét nagyítóval kell keresni.
A Facebook még 2016-ban nyújtotta be azt a szabadalmi tervet, amely alapján pénzt kérnének azért, hogy az Instagramra kitett linkeket le lehessen kattintani.
Csak a Lounge Design Kft.-nek több mint 9 milliárd forintos bevétele volt tavaly.
Egyszerre két olyan dolgot is bevezet a YouTube, ami miatt az eddiginél jóval több hirdetést láthatnak majd a felhasználók.
Mostanáig közel két tucat nagyvállalat jelentette ki, hogy meghatározatlan ideig nem ad fel hirdetést a Facebookon. A legnagyobb nevek között ott az Unilever, a Mozilla, a Honda és a Starbucks is.
Mark Zuckerberg péntek este nagy változásokat jelentett be: megjelölik a problémás posztokat, de ha hírértékük van, nem törlik őket.
Az Egyesült Államok egyik legnagyobb telekommunikációs vállalata a Verizon is csatlakozott azon vállalatok köréhez, akik ultimátumot adtak a Facebooknak: határozatlan időre leállítják a Facebookon és az Instagramon futó hirdetési kampányaikat, amíg Zuckerberg vállalata kivételezik Donald Trumppal, és olyan bejegyzéseit hagyja az oldalon, amilyenekért mással már rég elbántak volna.
A színesbőrű videóbloggerek egy csoportja „rasszista gyakorlat” miatt indít pert a YouTube és az anyagvállalata, a Google ellen. A panaszosok mind azzal érvelnek, hogy a tech cég méltánytalanul törölte vagy archiválta a videóikat.
A közösségi oldalak közül a Twitter hónapok óta tiltja a politikai hirdetéseket, a Facebook erre reagálva úgy döntött, kikapcsolhatóvá teszi azokat a legfontosabb platformjain. A változás először az USA-ban lép életbe.
Augusztusban érkezik a Chrome-ba a káros hirdetéseket automatikusan blokkoló funkció, de aki szeretné, néhány másodperc alatt már bekapcsolhatja magának.
A Google augusztustól nem jeleníti meg azokat a hirdetéseket a mobilos Chrome böngészőben, amelyek túlságosan sokat foglalnak le a telefon erőforrásából.
New York egyik épületén hatalmas hirdetés jelent meg – az ápolókat köszöntik vele.