Messze az állam költi a legtöbbet reklámra Magyarországon
Egyelőre nem hódít a mobilhirdetés – ez is kiderül a CANnual Report elemzésből.
Egyelőre nem hódít a mobilhirdetés – ez is kiderül a CANnual Report elemzésből.
250 Facebook-alkalmazott írta alá azt a nyílt levelet, amellyel azt szeretnék elérni, a cég vezetése gondolja újra a politikai hirdetések szabályozását.
Hiába használta ki erőfölényét a médiában és a plakáthelyeken ezen a választáson is a kormányoldal, Budapesten az ellenzéki pártok az internetes marketinggel és az összehangolt kampányukkal mégis legyőzték a minden fronton elkényelmesedett Fideszt.
Súlycsökkentés, plasztikai műtétek – ilyen reklámokkal is találkozni az Instagramon, a posztok ráadásul a fiatalokhoz is eljutnak. Nem csoda, hogy a képmegosztónak lépnie kellett.
A Wander kiberbiztonsági cég szakemberei négy okostelefon segítségével tesztelték le, hallgatóznak-e a mobilok.
Újabb 85 olyan alkalmazásra hívta fel a Google figyelmét a Trend Micro, amiket csak reklámok terjesztése miatt készítettek. Volt olyan, amit 5 percig egyáltalán nem, vagy csak nehezen lehetett bezárni.
A Hyp3r nevű cég állítólag a felhasználói profilokból gyűjtött adatokat, de lementették a Stories-ba feltöltött tartalmakat is.
Összeállt egy újsághirdetés erejéig a Google és a Netflix. A promóció nem elsősorban a tartalma miatt érdekes, hanem inkább azért, ahogyan el lehet olvasni.
A jövőben sokkal több információt kaphatunk majd arról, hogy miért látunk a hírfolyamban egy adott hirdetést, és honnan tudta meg a Facebook az ehhez szükséges információkat.
Egyre több készülék gyártója próbál azzal pénzt keresni, hogy miután kifizetteti az eszközt a vásárlóval, még reklámokat is mutogat neki.
Sok gyártó próbál azzal pénzt keresni, hogy miután kifizetteti a készüléket a vásárlóval, még reklámokat is mutogat neki.
Vizsgálatot rendelt el a Huawei annak kapcsán, hogy a napokban külsős hirdetések jelentek meg telefonkészülékei záróképernyőjén.
Meglehetősen otromba módon helyez ki reklámokat még csúcstelefonjai záróképernyőjére is a Huawei.
Nagyon megtolta az EP-kampány végét a Fidesz a közösségi médiában, a kormánypárt két nap alatt többet költött, mint az összes többi ellenzéki párt együttvéve.
A Facebooknak végre sikerült kitalálnia, hogyan lehetne reklámokat megjeleníteni a WhatsAppban. 2020-tól jöhetnek a reklámok.