MÁV: Késéseket és járatkimaradásokat okozott a vihar
A Budapest-Békéscsaba vonalon lassítja, a Kecskemét-Lakitelek vonalon egy időre lehetetlenné tette a vihar a vasúti közlekedést.
A Budapest-Békéscsaba vonalon lassítja, a Kecskemét-Lakitelek vonalon egy időre lehetetlenné tette a vihar a vasúti közlekedést.
Fennakadások vannak a Budapest–Cegléd–Szolnok, a Budapest–Lajosmizse és a Budapest–Esztergom vonalon is. Kőbánya-Kispestre sem lehet bejutni vonattal Martonvásárhely vagy Székesfehérvár felől.
Meghibásodott egy biztosítóberendezés.
Jelentős késésekkel közlekednek a vonatok a Budapest-Szeged és a Budapest-Veresegyház-Vác vasútvonalon.
Az utasoknak 30-40 perccel hosszabb menetidővel kell számolniuk.
Felkerült a netre egy úgynevezett Problématérkép, amely készítője szerint a magyarországi vasúthálózaton történt késéseket mutatja napi bontásban. A hétfői havazás miatti állapot is nézhető rajta.
Ennek tetejébe még a vasút mobilos applikációja sem működik rendesen.
A pusztaszabolcsi vonalon közlekedők bosszankodhatnak.
Nem várta meg a minap a kassai intercity a vonal egy szakszán közlekedő, elvileg pont ehhez a vonathoz csatlakozó pótlóbuszt, ezért az utasok Magyarországon maradtak éjszakára. Évente 70-90 ilyen, illetve hasonló panasz érkezik a MÁV-hoz. De mit kell tenni ilyen helyzetben?
A Budapest-Cegléd vonalon 60-90 perccel hosszabbodik meg a menetidő a Mávinform szerint.
Több százezer forintos kártérítés is járhat annak, akinek a repülőgépe legalább három órát késett, vagy törölték a járatát, esetleg elveszett vagy megrongálódott a feladott csomagja. Ám ha mégsem akar kompenzálni a légitársaság, erre egy fizetési meghagyással, Dániát kivéve, az egész EU-ban rá lehet kényszeríteni.
Valaki ezért például késve kapta meg a számláit, így késedelmi kamatot kellett fizetnie.
Balatonfüred előtt robbant le és vesztegelt jó ideig a Kék Hullám sebesvonata.
A horvát EU-elnökség terve szerint rövid távú járatokon csak 5, hosszú távú utakon pedig csak 12 órás késés esetén járna kompenzáció a légiutasoknak.
Halálra gázolt egy embert a Nagykátáról a Keleti pályaudvarra tartó S60-as személyvonat hétfő reggel az ecseri állomásnál – közölte a Mávinform.
Több százezer oldalt kell elbírálnia az Országos Atomenergia Hivatalnak, amely 2020. június 30-ig kaphatja meg a beruházóktól az atomerőmű bővítésének létesítési engedélyét.
A vágányzári munkák miatt.
Meghibásodott biztosítóberendezés, elromlott vonat – nagy késésekre érdemes felkészülni.
Az Üllő-Nyugati pályaudvar szakaszon tavaly a 428 utazásból 107-szer indult, 16-szor érkezett időben a vonat. Csak a késések miatt több mint 7 munkanapnyi idő esett ki az életéből.
Ma reggel sem a legjobb ötlet vonatra ülni az északi parton. De Budapest és Monor között sem vidám az utazás.