Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#kormany

hvg.hu Itthon

Őszig adtak időt a kormánynak a traumatológusok

A Magyar Traumatológus Társaság (MTT) pénteki közgyűlésén egyelőre még csak a normális munkavégzéshez szükséges követeléseiket fogalmazták meg, a kormány reakciójának függvényébenszeptemberben döntenek a további lépésekről.

Dercsényi Dávid Itthon

Lovász László segélykiáltása: „Mi nem tudunk Bécsbe költözni. A magyarok támogassák az MTA-t!”

„Mert csak” – ezzel az érveléstechnikájával találta magát szembe az MTA, amikor a kormányt arról kérdezte, miért kell leválasztani a kutatóintézeti hálózatát és létrehozni egy újat. Az MTA nemzetközi sajtótájékoztatót tartott, amin kiderült, mi a különbség a CEU és az MTA között, és miért nem kéne Michelangelónak asztalokat ácsolnia.

1
47 48 49 50 51
115
Mérő Vera: Orbán nem náci, de bármikor az élükre állna

Mérő Vera: Orbán nem náci, de bármikor az élükre állna

Cicás cukiság vagy európai MI-alternatíva? Egy kis francia cég felvette a kesztyűt az óriásokkal szemben

Cicás cukiság vagy európai MI-alternatíva? Egy kis francia cég felvette a kesztyűt az óriásokkal szemben

Tóta W. Árpád: Nincs új világrend

Tóta W. Árpád: Nincs új világrend

„Bevallom, nem is merek emberek közé menni” – megszólalt az Amerikában lebukott magyar sorozatgyilkos édesanyja

„Bevallom, nem is merek emberek közé menni” – megszólalt az Amerikában lebukott magyar sorozatgyilkos édesanyja

Csúnyán visszaesett a magyar autóexport decemberben, az akkuexport még inkább

Csúnyán visszaesett a magyar autóexport decemberben, az akkuexport még inkább

Matolcsy György szelleme örökre kísérteni fog a Szabadság téren

Matolcsy György szelleme örökre kísérteni fog a Szabadság téren

Ittas gazdája bántalmazott brutálisan egy kutyát a Pasaréti úton

Ittas gazdája bántalmazott brutálisan egy kutyát a Pasaréti úton

Pósfai Gábor, aki a cégvezetést hagyta ott a Tisza Pártért: „A demokrácia fáradságos dolog, de megéri”

Pósfai Gábor, aki a cégvezetést hagyta ott a Tisza Pártért: „A demokrácia fáradságos dolog, de megéri”

Megakadt a pályaudvarok 99 éves koncesszióba adása, mert túl vázlatosak voltak a pályázatok

Megakadt a pályaudvarok 99 éves koncesszióba adása, mert túl vázlatosak voltak a pályázatok

A címlapról ajánljuk