Ma hiányszakma a targoncás, tíz év múlva robotok dolgozhatnak helyette
Már most három év alatt van a robotizálás megtérülése.
Már most három év alatt van a robotizálás megtérülése.
Logisztikai raktárat épít nettó 7,8 milliárd forintból a Révész csoporthoz tartozó Révész-Nyírlog Logisztikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Nyíregyházán. A beruházás alapkövét kedden tették le a nyírségi nagyváros ipari parkjában.
A 2030-as évek munkaerőpiacát várhatóan három fő tényező alakítja majd: az információtechnológiai átalakulások, a demográfiai változások és a felgyorsuló globalizáció. Az álláspiaci változásokat bemutató cikksorozatunk harmadik részében egyebek között a szórakozás, a logisztika és a közlekedés jövőjéről esik szó.
Az egész ágazatot jellemző válságtünet is lehet a Népszabadság szerint az a jelenség, hogy a XIV. kerületi Tesco Expressben nincs elég dolgozó, és lassan általános jelenséggé válik az is, hogy nincs hús a húspultban, s foghíjas a tejtermék-felhozatal is.
Kedden a Cargolux különleges festésű gépe járt a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. A légitársaság 45 éves évfordulójának ünneplésére öltöztette Philippe Cruyt belga művész alkotásába 747-8F gépét. A humorral fűszerezett mű arról szól, hogy a gép bármilyen különleges és nagyméretű árut - például három zsiráfot is – elvisz. A hatalmas matrica 460 elemből áll.
Már nem kell sok idő ahhoz, hogy az interneten megrendelt árut ne a postás, hanem egy drón juttassa el a címzetthez. A világ egyik vezető cégének boszorkánykonyhájában jártunk, hogy megnézzük, hol tart a fejlesztés. Kudarcot és meghökkentő technikai megoldásokat egyaránt láttunk.
A debreceni repülőtér trimodális logisztikai központjában nyitotta meg első regionális szállítmányozási irodáját a Maltacourt fuvarozási csoport – jelentette be Paul Szeman, a cég magyarországi ügyvezető igazgatója a helyszínen.
A Waberer's csoport idei első három negyedévi konszolidált bevétele 392,4 millió euró volt, 6,4 százalékkal több a múlt év azonos időszakának a bevételénél – közölte a nemzetközi közúti fuvarozással foglalkozó holding csütörtökön a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
Mítoszrombolós stílusban adta elő egy autópari cég, hogy mire képes.
Hatezer ember hivatásossofőr-képzését finanszírozzák Orbánék. Részben uniós pénzből.
Wáberer György fuvarozóegyesületi elnök szerint 6500 sofőr hiányzik a magyar munkaerőpiacról. Az egyesület néhány év alatt másfélszeresére szeretné emelni a magyar fuvarozási tevékenység GDP-arányos teljesítményét.
A lakosságból toborozna alkalmi kézbesítőket a netes kereskedelmi óriás. A vállalkozó szellemű postások az erre szerződött környékbeli lerakatokból vinnék házhoz az árut, némi juttatás fejében.
Magyarország 10 legjobban fizetett munkaterülete közül 4 a legkeresettebb is egyben. Egy friss felmérés szerint az informatika, a pénzügy, a minőségbiztosítás és a mérnöki pozíciók nem csak havi bruttó 300 ezer forint feletti átlagfizetést biztosítanak, de a munkaadók is ilyen szakemberekre vadásznak leginkább.
2007-2013 közötti európai uniós tervezési időszakban 26,8 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásban részesült a magyar logisztikai ipar.