szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Az Audi S5 Avant jelen formájában alig gyengébb, mint a kifutó RS4 Avant.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a régi Audi A4-et váltó vadonatúj Audi A5-öt, amely első körben normál és lágyhibrid benzines, illetve dízel változatokban vált elérhetővé, majd pedig a plug-in hibrid verziók is megérkeztek.

A méregerősnek ígérkező új RS5 megérkeztéig az S5 jelenti a plafont, amelynek kombi változatát most az ABT vette kezelésbe.

ABT Audi S5 Avant
ABT
ABT Audi S5 Avant
ABT

A 25 milliméterrel ültetett futóműves újdonság 20 colos egyedi könnyűfém felnikre szerelt sportgumikon gördül, és 102 milliméteres kipufogóvégeken keresztül ordít bele a nagyvilágba.

A lágyhibrid technikával kiegészített, 3 literes, 6 hengeres turbómotor teljesítménye 367-ről 440 lóerőre növekedett, illetve az eddigi 550 helyett immár kereken 600 Nm-es csúcsnyomaték áll rendelkezésre.

A tuningcsomag ára 14 900 euró (6 millió forint). A 4,5 másodperces 0–100-as gyorsulású és 250 km/h végsebességű, kéttonnás Audi S5 Avant Magyarországon minimum 32,8 millió forint kifizetését követően vezethető haza.

ABT Audi S5 Avant
ABT
ABT Audi S5 Avant
ABT
ABT Audi S5 Avant
ABT
ABT Audi S5 Avant
ABT
ABT Audi S5 Avant
ABT
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!