Íme a 480 km/h végsebességű hiperautó első példánya
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
A család is befér csomagokkal együtt, de ha kell, akkor szupersporkocsikat szégyenít meg ez a négykarikás szörnyeteg.
CO2-kvóta ide vagy oda, az Audi továbbra sem hanyagolja el kompakt modelljének legsportosabb változatát.
A 650 lóerős teljesítmény változatlan maradt, de a külső minden korábbinál agresszívabb lett.
A német Keyvany nem tartozik talán a legismertebb tuningcégek közé, de elég impresszív, amit ezzel a Lamborghini SUV-val műveltek.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a praktikus Leon sportosan kupésra hangolt tetszetős, új változata.
Ebből a különleges Cosworth motorral szerelt 190-es Merciből igen kevés készült, így aztán nem is szabad meglepődni a komoly értékén.
A kocsi egy speciálisan átalakított Porsche, aminek az ára nagyjából egymillió dollár.
A Markku Alén és Miki Biasion nevével fémjelzett autó várhatóan 100 millió forint körüli áron cserél gazdát.
Ebben a maximálisan benzingőzős gyárban csak a kis golfautó elektromos, de még az is Mustang formájú. Megnéztük, hogy hol készülnek Shelby 800-1200 lóerős közúti fenevadjai.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.
Ez az autó praktikus családi autóként éppúgy megállja a helyét, mint kanyarvadász sportkocsiként.
A bajorok legnagyobb szabadidő-autóját egy bolgár tuningcég vette kezelésbe és elsőosztályú átalakítást végeztek az utasterében.
A SUV-őrület közepén a francia mérnökök fogták az A110-es sportautót és megemelték, illetve kiszélesítették azt.
Akinek nem volt elég az eddigi 585 lóerő, az most végre megnyugodhat egy picit.
Kipróbáltuk mit tud a jelenleg kapható legerősebb Shelby Mustang és a gyárban egy bőven 1 000 lóerő feletti új Mustanggal is találkoztunk.
Itt a megoldás azoknak, akik az 510 lóerős gyári csúcsmodellt túl gyengének és unalmasnak találták.
A Volkswagen konszern a hibridesítés mellett a jelek szerint a vezetési élményről sem feledkezik meg.
Gázolajat kell bele tankolni, és alig lomhább a nála sokkal többet fogyasztó RS Q8-nál.
A négykerekű időgéppel a Shelby amerikai főhadiszállásán kötöttünk szorosabb barátságot.