Gyermekkori álom: eladó egy martinis Lancia Delta HF Integrale
A Markku Alén és Miki Biasion nevével fémjelzett autó várhatóan 100 millió forint körüli áron cserél gazdát.
A Markku Alén és Miki Biasion nevével fémjelzett autó várhatóan 100 millió forint körüli áron cserél gazdát.
Ebben a maximálisan benzingőzős gyárban csak a kis golfautó elektromos, de még az is Mustang formájú. Megnéztük, hogy hol készülnek Shelby 800-1200 lóerős közúti fenevadjai.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.
A bajorok legnagyobb szabadidő-autóját egy bolgár tuningcég vette kezelésbe és elsőosztályú átalakítást végeztek az utasterében.
Kipróbáltuk mit tud a jelenleg kapható legerősebb Shelby Mustang és a gyárban egy bőven 1 000 lóerő feletti új Mustanggal is találkoztunk.
A Volkswagen konszern a hibridesítés mellett a jelek szerint a vezetési élményről sem feledkezik meg.
A négykerekű időgéppel a Shelby amerikai főhadiszállásán kötöttünk szorosabb barátságot.
A német márka legnagyobb kisbusza tavaly újult meg egy kicsit, mostanra megjelent a tuningműhelyek kínálatában is.
Immár Magyarországon is elérhető a nemrégiben leleplezett GLB csúcsváltozata, amire minden további nélkül igényelhető a 7 üléses nagycsaládos állami támogatás.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
A szabad szemmel igen jól látható összeget sok minden indokolja, gyorsan vázoljuk is az okokat.
A Volkswagen konszern cseh márkájának sportos újdonsága várhatóan plugin hibrid technikával is elérhető lesz.
Ebből a különleges Cosworth motorral szerelt 190-es Merciből igen kevés készült, így aztán nem is szabad meglepődni a komoly értékén.
A kocsi egy speciálisan átalakított Porsche, aminek az ára nagyjából egymillió dollár.
Ez az autó praktikus családi autóként éppúgy megállja a helyét, mint kanyarvadász sportkocsiként.
A SUV-őrület közepén a francia mérnökök fogták az A110-es sportautót és megemelték, illetve kiszélesítették azt.
Akinek nem volt elég az eddigi 585 lóerő, az most végre megnyugodhat egy picit.
Itt a megoldás azoknak, akik az 510 lóerős gyári csúcsmodellt túl gyengének és unalmasnak találták.
Gázolajat kell bele tankolni, és alig lomhább a nála sokkal többet fogyasztó RS Q8-nál.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású személyautóban sem volt annyira erős 3 hengeres erőforrás, mint amilyet a Toyota most leleplezett.