Ferrari-sárga színben várja új gazdáját ez a makulátlan Lancia Delta HF Integrale
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.
114 exta lóerőt és 160 extra Nm-t kapunk ettől az ültetett futóműves, 24 colos kerekű luxusmodelltől.
Ilyen az, amikor egy szupererős müncheni szív kerül egy teljesen polgári külsejű stuttgarti járgányba.
A Brabus beavatkozásának köszönhetően nemcsak a teljesítmény, hanem a nyomaték is nőtt.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A W16-os motor teljesítményét nem növelték meg, az 1 milliárd forintnál is drágább új Chiron viszont így is fürgébb, mint elődei.
A minden további nélkül rendszámozható sportkocsi a Forma-1-es autókéhoz közeli vezetési élményt nyújt.
A méretes csomagterű családi autó szupersportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A mintegy negyedmilliárd forintos divatterepjáró kívül-belül abszolút polgárpukkasztóra sikeredett.
Az 585 lóerős AMG G63-nál jelentősen erősebb újdonság külsejét és belsejét is a fekete-arany színvilág uralja.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
Az első "igazi" Cupra erős benzinmotorral, illetve plugin hibrid hajtáslánccal rendelhető.
Az 5 literes V8-as benzinmotor egy méretes kompresszor segíti a hatalmas teljesítmény eléréséhez.
Ez az erőhiányban abszolút nem szenvedő járgány aszfalt helyett inkább terepen érzi igazán jól magát.
Megérkezett a nyolcadik generációs Golf sportos és egyben üzemanyaggal spórolós legfrissebb változata.
Az autópályák új királyának ígérkezik ez a kereken 1 000 Nm nyomatékú motorral szerelt új Flying Spur.
És ezek az autók nem csak díszek, használják is őket rendesen.
A 765LT sikerreceptje az alacsony tömegről, a nagy leszorítóerőről, illetve a hatalmas teljesítményről szól.
A kiindulási alapnak tekinthető Quadrifoglio Verdénél erősebb és könnyebb az olasz gyártó sportszedánja.