Hivatalos: november elején jön a szupererős VW Golf R
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.
Jelen tesztalanyaink messze nem egy méretkategóriában versenyeznek és a hajtásuk sem lehetne ennél eltérőbb, de a nagyon hasonló vételár most kivételesen mégis egy helyre sodorta őket. Következzék a praktikus gázolajos és a kompakt elektromos összecsapása!
A Seatból kivált sportos almárka felfrissített modelljének alaposan megkérik az árát. Néhány extrával könnyen 20 millió forint fölé ugorhatunk.
Az újdonsággal 45 kilométert lehet megtenni tisztán elektromos módban.
A komoly teljesítmény mellé 400 Nm-es nyomaték és relatíve szerény fogyasztás társul.
Az újdonság jelentősen erősebb a normál GTI-nél, de változatlanul csak az első kerekei hajtottak.
Ez a Dacia kivételesen nem a praktikumról, hanem inkább a sportos hangulatról szól.
Az átalakítás során nemcsak a forma változott, hanem a hibrid hajtáslánc is erősebb lett.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A Swift ütős sportváltozata is megkapta a japán gyártó hibrid technológiáját, ami a fogyasztásra pozitív-, a dinamikára viszont negatív hatást gyakorolt.
Az immár Magyarországon is rendelhető újdonság 0-100-as gyorsulása 1 másodpercet romlott.
A négykarikás márka középkategóriás modellje nemcsak erősebb, hanem szélesebb is lett.
A japán gyártó egyedi megjelenésű limitált szériás szabadidő-autójának alaposan megkérik az árát.
Az újdonságok 65-100 lóerős szívó-, illetve turbós benzines erőforrásokkal támadnak.
A Golf GTI dél-koreai riválisának motorjában találtak még néhány lóerőt és újdonság a nyolcfokozatú automata váltó.
Az újdonság azoknak készül, akik egy szupergyors elsőkerék-hajtású kompaktra vágynak.
A VW-konszern cseh márkájának új gázolajos erőforrása 10 lóerővel erősebb az elődjénél.
Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.
A Ford Performance első európai SUV-modellje 6,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.