Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kivételesen nem használt, hanem új buszokat vesz a BKV. A 20+20 darabos beszerzés a közlekedési vállalat vásárlásainak sorában nagynak számít, a buszflotta méretéhez és állapotához képest édeskevés.
20 darab új dízel szóló busz, illetve ugyanennyi és ugyanilyen hajtású csuklós busz beszerzésére írt ki tendert a BKV – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőben megjelent hirdetményből. Mindkét megrendelés 80 darabos opcionális keretet tartalmaz.
A beszerzés természetesen jó hír, de ennél egész biztosan többre lenne szükség: a vállalat flottája közel ezer járműből áll, ráadásul nagyon sok közöttük a kiöregedett darab, az állomány átlagéletkora jóval tíz év fölött van. A 3-as metró pótlása pedig mind darabszámban, mind amortizációban nagy terhelést jelent.
Az különösen jó hír, hogy a BKV új buszokat vesz, nem pedig használtakat. A legutóbbi nagyobb beszerzést 12 darab, egyenként 14 éves csuklós Van Hool megvásárlása jelentette Svájcból, ezeket 2018 őszén kezdte forgalomba állítani a cég. Ezzel a beszerzéssel egyébként konkrétan romlott a BKV buszainak átlagéletkora.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.