szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.

A Ferrari az 512 BB utódjaként 1984-ben mutatta be a Testarossát, mely legendás olasz sportkocsiból 1991-ig alig 2 261 példány készült. És ma már csak nagyon kevés örvend olyan kiváló egészségnek, mint ez az éppen új gazdára váró 1989-es példány:

Mechatronik
Mechatronik

A 390 lóerős 4,9 literes 12 hengeres motorral, illetve ötfokozatú kéziváltóval szerelt autó eddig mindössze 30 900 kilométert hagyott maga mögött.

Mechatronik
Mechatronik

A képeken látható autót 1989 augusztusában vette át Berlinben az első tulajdonosa, aki 2006 márciusában 29 200 kilométerrel adta el a kocsit.

Mechatronik
Mechatronik

A 0-ról 100-ra 5,3 másodperc alatt felgyorsuló, 290 km/h végsebességű és természetesen hátsókerék-hajtású Ferrari Testarossa árcéduláján 135 ezer eurós, vagyis átszámítva mintegy 47,4 millió forintos összeg olvasható.

Mechatronik
Mechatronik

A 4,48 méter hosszú és alig 1,13 magas sportkocsi 1,7 tonnát nyom a mérlegen.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!