„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Hamarosan érkezik egy még az ID.3 GTX-nél is potensebb új VW villanyautó.
A Volkswagen 2021 tavaszán előrukkolt egy az általunk alaposan letesztelt ID.3 villanyautó sportos csúcsmodelljét előrevetítő, 333 lóerős duplamotoros összkerékhajtású prototípussal, az 5,3 másodperces 0–100-as sprintre képes ID.X-szel, melynek tavaly márciusban ID.3 GTX Performance néven mutatkozott be a sorozatgyártásra érett végleges verziója.
A valaha készült legsportosabb elektromos VW-ként jegyzett modell hátsó kerekeit 326 lóerő gyötri, és a legfrissebb híradások arról szólnak, hogy hamarosan érkezhet egy még ennél is potensebb szupersportos új ID.3.
Ez a várhatóan ID.3 GTI néven támadó újdonság 340 lóerősnek ígérkezik, és többek közt finomhangolt kormányzást, illetve továbbfejlesztett adaptív sportfutóművet vonultat fel.
Egyelőre nem tudni, hogy az ID.3 GTI mennyivel lesz gyorsabb az ID.3 GTX-nél, mely Magyarországon 25 millió forinton nyitó modell 5,7 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 200 km/h-ra van korlátozva.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több szempontból is hasonló a három évvel ezelőtti durván száraz nyárhoz az idei kiindulóhelyzet.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.