Komoly üzemanyagár-emelést és 120-as sebességlimitet lengettek be a németek
Szakértők szerint az ország csak drasztikus intézkedések bevezetésével lesz képes megfelelni a klímacéloknak.
Szakértők szerint az ország csak drasztikus intézkedések bevezetésével lesz képes megfelelni a klímacéloknak.
A tisztán elektromos hajtásláncú kamion erejével nem lesz gond, de a hatótávja még nem túl nagy.
Ezt a francia kisautót még a legcsúszósabb jeges útszakaszok sem hozzák zavarba, sőt!
Két nagyon hasonló autót eresztettünk egymásnak, hiszen mindkét delikvens zéró károsanyag-kibocsátású és hangtalanul falja a kilométereket. Az aprócska különbséget úgy hívják: négy évtized.
Nagymértékben francia technikára épül az új Corsa, amiről ennek ellenére azt sulykolják, hogy nagyon német és nagyon Opel. Ennél azonban fontosabb, hogy elképesztően könnyű és igen jó vezetni.
Alig pár nap telt el az új Ford-modell hivatalos leleplezése óta, és a First Edition modellek máris mind gazdára találtak.
Nyakunkon a minden korábbinál szigorúbb EU-s károsanyag-kibocsátási norma, amelynek csak villanyosítással tudnak megfelelni a gyártók. Ki jobban, ki kevésbé teszi elektromossá autóit, ez pedig különböző előnyökkel és hátrányokkal járhat.
A Toyota prémiummárkája elsőként egy kompakt divatterepjáróba szerelt tisztán elektromos hajtásláncot.
Az újdonság valamivel nagyobb hatótávolságú, mint a dobozosabb formájú normál e-tron.
A Volkswagen lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású újdonsága kivételesen nem egy divatterepjáró.
A PSA konszern szemrevaló kisautójának új generációja mostantól hazánkban is elérhető, az alaposabb teszt előtt egy gyors próbát tettünk a tisztán elektromos változatban is elérhető típussal.
A japán gyártó sokáig csak a hibridekre esküdött, de végül beállt a sorba, és elkészítette az elektromos C-HR-t.
A bajor gyártó új villanyautójának nemcsak a hatótávja lesz rendben, hanem vélhetően az erejével is mindenki elégedett lesz.
A felvétel ugyan sokkoló, de azt bizonyítja, hogy az elektromos autók körülbelül ugyanolyan biztonságosak, mint hagyományos hajtásláncú társaik.
A Mach-E tisztán elektromos hajtású és opcionálisan összkerékhajtással is rendelhető.
Az emberi szervezetnek vélhetően már nem túl kellemes, ha egymás után néhány padlógázas rajtot veszünk ezzel a közel 1 milliárd forintos sportkocsival.
Sokak szerint szentségtörés, mások szerint viszont a Ford egyszerűen csak kiszolgálja a piaci igényeket. Zöld rendszám és összkerékhajtás a csomagban.
A legtöbb kínai elektromos autótól eltérően ez a mintegy 8 millió forintos modell hozzánk is el fog jutni.
A Daimler szögletes vonalvezetésű ikonikus terepjárójával hamarosan teljesen hangtalanul is suhanhatunk. És a zöld rendszám is jár neki.
Az Infiniti hamarosan olyan új villanyautókat dob piacra, melyekben benzinmotor szolgáltatja az áramot.