A Honda cuki új villanyautója 9,6 millió forinttól indul itthon
220 kilométeres hatótáv, futurisztikus műszerfal és hátsókerék-hajtás jellemzi a vadonatúj Honda e-t.
220 kilométeres hatótáv, futurisztikus műszerfal és hátsókerék-hajtás jellemzi a vadonatúj Honda e-t.
A Hyundai elkészítette első olyan versenyautóját, amely 100 százalékban elektromos hajtásláncú.
Az Ionity igen komoly teljesítményű töltőjét az M1-es és M7-es autópályák mellett vehetik használatba a villanyautósok.
A Frankfurti Autószalonon leleplezett Hyundai-modell egyrészt visszatekint a múltba, másrészt a jövőt is felvázolja számunkra.
A 92 lóerőre felhúzott limitált szériás apró városi autónak alaposan megkérik az árát.
Nagy teljesítményű töltővel akár 20 perc alatt 80 százalékosra tölthető az EQS lemerült akkumulátora.
A környezetbarát közlekedés egyre inkább előtérbe kerül, ezzel párhuzamosan pedig egyre növekszik az elektromos autók száma is. Körülnéztünk, hogy hol milyen megoldásokkal segítik az új technológia terjedését, illetve mivel támogatják a városok „kizöldülését”.
Ezek a limitált szériás környezettudatos autók garantáltan nem jönnek majd túl gyakran szembe az utakon.
Az utódból már készül tisztán elektromos hajtásláncú változat.
Bátran kijelenthető, hogy nem úgy fest, mint egy klasszikus autógyár, főleg nem mint egy kínai üzemről gondolnák.
Ebbe az amerikai hiperautóba nem kevesebb, mint négy darab nagy teljesítményű villanymotor került.
Amennyiben ebben a német divatterepjáróban foglalunk helyet, akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagyunk.
A Vesták és a Nivák mellé hamarosan teljesen hangtalan elektromos autók gördülnek majd be a szalonokba.
Ezzel az autóval vélhetően hatalmas élmény lenne a szinte teljesen hangtalan kabriózás.
Ez az új elektromos autó ki tudja segíteni lemerülés közeli társait, ráadásul a külseje tele van napelemekkel.
A magyar versenyző saját maga és saját tulajdonú versenycsapata idei bajnoki esélyeiről, valamint a közeljövőt illető elektromos terveiről is megosztotta velünk gondolatait.
A tervek szerint az orosz fővárost hamarosan ilyen kompakt elektromos taxik áraszthatják el.
A hibrid hajtásláncú luxusautót első körben Oroszországban lehet megvásárolni, de az Aurus több más piacon is meg kíván jelenni.
A sorozatgyártásra kész változatra még várnunk kell, addig is azonban itt egy kedvcsináló videó az iNEXT-ről.
A német gyártó szerint ez a világ első tisztán elektromos hajtásláncú prémium kategóriás MPV modellje.