#vállalkozás



„A nők igénylik, hogy ne XS-es modelleken mutassuk be a bugyikat” – nemcsak üzlet, tabudöntögetés is a Redy
 

„A nők igénylik, hogy ne XS-es modelleken mutassuk be a bugyikat” – nemcsak üzlet, tabudöntögetés is a Redy

Miért lehet jobb döntés vállalkozásként hitelt felvenni, miközben sorban állnak a befektetők? Van-e értelme a „tökéletes” termék megalkotásának, vagy ha van egy jó ötlet, többet ér gyorsan lépni és belevágni? Mennyiben különbözik az üzleti modell attól függően, hogy csokit vagy egy fehérneműt szeretnénk eladni? – a this is Redy alapítóival beszélgettünk.

Mérlegen Mérlegen

Könnyítésről döntött Brüsszel, magyar cégek is örülhetnek
 

Könnyítésről döntött Brüsszel, magyar cégek is örülhetnek

Csak meghatározott éves küszöbérték felett kell majd karbonvámot fizetniük az EU-ba importáló cégeknek. Az EU-szerte érintett vállalkozások 90 százaléka annyira kevés kibocsátásért felel, hogy nem éri meg őket is terhelni a karbonszivárgás megakadályozását célzó tarifával. A karbonvám megfizetésére továbbra is kötelezett nagyobbak is kapnak könnyítést.

HVG HVG





Oláh Anna: Már 20 évesen kimondtam, hogy világmárkát alapítottam az Anna Amélie-vel
 

Oláh Anna: Már 20 évesen kimondtam, hogy világmárkát alapítottam az Anna Amélie-vel

Gyerekkorában minden erejével harcolt a csipkés, fodros ruhácskák ellen, jobban vonzották a kosaras kártyák, mint a Barbie-k és soha nem gondolta, hogy divattervező lesz belőle. A Mérlegen vendége Oláh Anna, az Anna Amélie márka megálmodója volt, aki továbbra se tartja magát divattervezőnek, ruháira és táskáira inkább hordható műalkotásként hivatkozik.

Mérlegen Mérlegen











Üzleti adminisztráció határok nélkül
 

Üzleti adminisztráció határok nélkül

Egy másik országban vállalkozni mindig kihívásokkal jár, különösen, ha az adminisztratív és jogi megfelelőség bonyolult előírásai között kell navigálni. A TMF Group évtizedek óta segíti ügyfeleit ebben a folyamatban, miközben a Global Business Complexity Index (GBCI) című tanulmányuk évről évre bemutatja a legösszetettebb piacok sajátosságait. Az interjúban Jan Willem van Drimmelen, a TMF Group európai vezetője beszél a cég tevékenységéről, a GBCI jelentőségéről, valamint a jövőbeni célkitűzésekről.

TMF Group TMF Group