Már második éve a TikTok a legértékesebb kínai márka
105,8 milliárd dollárra nőtt a TikTok márkaértéke.
hvg.hu/MTI
A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A TikTok/Douyin közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.
Csere történt a lista második és harmadik helyén. A második helyre jött föl a State Grid Corporation of China energiahálózati vállalat, amelynek a márkaértéke 20 százalékkal, 85,6 milliárd dollárra emelkedett. Eközben a harmadik helyre csúszott vissza a 10 százalékkal, 79,1 milliárd dollár márkaértékre dráguló China Industrial and Commercial Bank.
A leggyorsabban növekvő márka a Little Swan volt, amelynek értéke 210 százalékkal, 1,8 milliárd dollárra nőtt. Ezen a néven a Midea Group mosógépeket és légkondicionálókat gyárt.
Az összeállítás szerint Kína 100 legdrágább márkájának értéke elérte a 2 ezer milliárd dollárt. A top 100-ban szereplő 64 banki márka összesített értéke egy év alatt 4 százalékkal, 467,6 milliárd dollárra nőtt.
A százas listán szereplő 30 autógyártó együttes márkaértéke 3 százalékkal nőtt. A legértékesebb autómárka a BYD, márkaértéke 16 százalékkal, 14 milliárd dollárra emelkedett.
Szabad-e, kell-e sportolnia egy daganatos betegnek? Amíg a daganatot el nem távolítják, csak a kíméletes mozgás javallott, de a tudomány mostani állása szerint a sport gyorsítja a felépülést, javítja az életminőséget.