1,5 évvel csökkenti a vezérigazgatók várható élettartamát egy válság
Gyorsabban öregszenek azok, akiknek a cége lejtmenetbe kerül egy válság alatt.
Gyorsabban öregszenek azok, akiknek a cége lejtmenetbe kerül egy válság alatt.
Dubajban járt a „NER-magángép”, egyre népszerűbbek Magyarországon is a vízparti ingatlanok, Rogánék viszont már nem akarják megvenni az óriási borsodi birtokot. A kormány rengeteg uniós támogatást adna Budapestnek, viszont visszavonatta a HÉV-ek felújítására kiírt közbeszerzést. Egész gazdasági szektorok küzdenek a túlélésért, közben a kormány magyarságkutatásra csoportosít pénzeket. Az EU bírósága zöld utat adott a reklámadónak. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A legfrissebb számok rendkívül színes képet mutatnak a luxusszegmens válságállóságáról. Bizonyos kulturális jelenségeknek is szerepük lehet abban, hogy miként keveredhet ki a drága divatholmik világa a pandémia időszakából.
A Magyar Posta nehéz gazdasági helyzetben van, amit a napilapok és a szóróanyagok terjesztésének leállítása is bizonyít. Nemhogy béremelésnek, még a bértárgyalásoknak sincs se hírük, se hamvuk. A magas munkanélküliség miatt a cégvezetés és a kormány erős alkupozícióban vannak.
Jó esély van rá, hogy Európában részben vagy teljesen el fog veszni még egy nyári turistaszezon a koronavírus-járvány miatt.
Gulyás Gergely szerint az uniós szerződések (vagy legalábbis az egyik) túl sok felelősséget hárítanak a vevőre – pedig ugyanez az orosz–magyar szerződésre is igaz részben.
Már most nagyon kelendőek a tóparti ingatlanok, a járvány után pedig még nagyobb robbanás várható.
A volt főpolgármester arra reagált, hogy a négy koalíciós frakcióvezető feljelentést tett a 3-as metró kocsijainak az ügyében.
2008 óta nem tettek annyi pénzt az életbiztosításokba a magyarok, mint 2020-ban.
Kétszer annyit költhetett az elnöki kampányára, mint amennyi a megengedett.
Norvég hitelt kap Magyarország a harci-védelmi képességek növelésére.
John Keynes még azt remélte, hogy a XXI. század elején 15 óra munka elég lesz hetente a tisztességes megélhetéshez – és valóban vannak kutatások, amelyek szerint sok szellemi dolgozó ennyi időt sem tölt el hatékony munkával a heti 40 óra alatt. De mennyit dolgozunk valójában, és mennyi lenne az ideális munkaidő?
A Flair Air arra alapozná sikerét, hogy olcsón szerez majd sok Boeing 737 MAX utasszállítót.
A régiós országokban tíz év alatt sikerült javítani a korrupció kontrollját. A kivétel Magyarország.
A nyertes állandó számokkal játszott, amelyekhez személyes kötődés is fűzi.
Mintha nem a koronavírus-járvány legsötétebb heteit élné az ország, a kormány a szokásos célokra pakolgatja a pluszmilliárdokat a költségvetésben: sport, magyarkodás, határon túli programok.
A bérekre rakódó adóterhelés szempontjából nem áll előkelő helyen Magyarország.
Kis híján lenullázták a szálláshelyek forgalmát a járvány harmadik hulláma miatt bevezetett korlátozó intézkedések, összesen csak 54 ezer vendég fordult meg a szálláshelyeken, amelyek bevétele így 31 milliárd forinttal maradt el az egy évvel korábbitól.
Április 1-től minden számlát, még a magánszemélyek részére kiállítottakat is látja az adóhivatal.
Ötmilliárd forintba kerülne, és az önkormányzatnak nincs ennyi pénze.