A végtelen lehetőségek iparága
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
A Flair Air arra alapozná sikerét, hogy olcsón szerez majd sok Boeing 737 MAX utasszállítót.
Fapados légitársaságként kezdi újra a koronavírus után a kanadai Flair Air légitársaság annak a Stephen Jones-nak a vezetésével, aki nemrég még a Wizz Air Magyarország ügyvezető vezérigazgatója volt – írja a KFGO.com. Jones, aki tavaly óta vezeti a légitársaságot, azt nyilatkozta erről:
Sok szempontból ugyanaz a recept a Flair jövőjére, mint ami a Wizz-sikeré volt.
A Wizz Air részben azzal előzte meg versenytársait, hogy olcsón szerzett sok Airbus repülőgépet. A Flair Air a Boeing 737 MAX repülőit használja majd. A típus jelenleg meglehetősen népszerűtlen, miután két légikatasztrófát követően 20 hónapig nem repülhettek az ilyen utasszállítók.
A Flair egyik fő támogatója 24 darab 737 MAX gépre adott le rendelést, ezekből 13-at lízingel majd a kanadai légitársaságnak. A hír hatására 6 százalékot emelkedett a Boeing-részvények ára.
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Rövid távra is érdemes az időszakosan szabad forrásokat hozamot termelő formában tartani.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Új idegenrendészeti eljárás indul.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.
A Cargolux három Boeing 747-ese közvetlenül az iráni légtér előtt tűnt el a nyomkövető rendszerekből, és azóta sem tudni, hol vannak.