Ha gyorsan osztogatni kezdene a kormány, elfelejtenék a választók az elmúlt három évet?
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
Mosóczi László a MÁV-csoport vasúti személyszállító cégének vezérigazgatója is volt.
A magyar állam nemrég kétharmados többséget szerzett az osztrák–magyar tulajdonú GySEV vasúttársaságban, így január elsejétől átalakították a cég vezetését.
Az igazgatóság elnöke Mosóczi László, a MÁV-csoport vasúti személyszállító cégének korábbi vezérigazgatója lett. Mosóczi korábban közlekedéspolitikáért felelős államtitkár volt. Ugyancsak a GySEV igazgatósági tagjává választották Hegyi Zsoltot, a MÁV Zrt. vezérigazgatóját, a MÁV-csoport vezetőjét.
“A tény, hogy az idei esztendőtől két, a MÁV-csoporttól érkező szakember is megkezdi a munkát a GySEV igazgatóságában, hozzájárulhat a két vasúttársaság együttműködésének szorosabbá és hatékonyabbá válásához” – mondta a döntésről Hegyi a MÁV közleménye szerint.
Lázár János építési és közlekedési miniszter legutóbbi sajtótájékoztatóján azt ígérte: a GySEV Zrt. nagyobb szerepet vállal majd az Észak-Dunántúli vasúti közlekedésében, mind a pályahálózat működtetése, mind pedig a személyszállítási közszolgáltatások biztosítása terén.
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A filozófus nem hiszi, hogy Magyar Péter a liberális demokrácia helyreállításának bajnoka lesz.
Május vége óta többször is el kellett halasztani a misszió indítását.
Sőt, ennél is nagyobbak lehettek az elbocsátások.
Szívbillentyű-megnagyobbodása volt a politikusnak.
Az egykori teniszező abban sem biztos, hogy egyáltalán beengednék az országba.
A főpolgármester szerint nagyon hiányzott a fővárosnak az a 10 milliárd, amit most visszakapnak.
Felszólította Tel-Aviv és Haifa lakóit, hogy hagyják el a térséget.
A volt államfőt arról is kérdezték, mi volt a legnehezebb feladata.