Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az Európai Unió csütörtökön szóbeli figyelmeztetést intézett Szerbiához, arra szólítva fel a nyugat-balkáni országot, hogy ne éljen vissza az orosz importtilalommal.
Brüsszel azt üzente Belgrádnak, európai uniós tagjelöltként ne használja arra Moszkva augusztus 7-i döntését, hogy saját termékeit az orosz piacra bevezesse - közölte a szerb sajtó.
Moszkva úgy határozott, hogy augusztus 7-étől egy évre megtiltja az Európai Unióból, az Egyesült Államokból, Kanadából, Ausztráliából, Norvégiából származó gyümölcs, zöldség és egyéb élelmiszerek importját, Szerbia azonban felkerült azon országok listájára, amelyek előnyhöz jutnak Oroszország mezőgazdasági és élelmiszeripari termékekkel való ellátásában.
A szerb kereskedelmi és a mezőgazdasági miniszter is egyedülálló lehetőségnek nevezte ezt Szerbia számára, mert ezzel szinte megduplázható lenne a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek exportja Oroszországba.
A szerb közszolgálati televízió (RTS) honlapjának beszámolója szerint Brüsszel minden tagjelölt ország számára hasonló elvárást fogalmazott meg, valamint Svájctól, Brazíliától, Argentínától és Uruguaytól is a kérés tiszteletben tartását várja el.
Az EU tisztségviselői úgy fogalmaztak, "ez legfőképpen morál és szolidaritás kérdése", hiszen a Moszkvával szembeni uniós embargó célja éppen az, hogy minél hamarabb fenntartható politikai megoldást találjon az ukrán válságra.
Csütörtökön ugyanakkor az orosz külügyminisztérium is megszólalt. Úgy értékelték: az a tény, miszerint az EU nem akarja, hogy harmadik ország mezőgazdasági termékeket szállítson Oroszországba, azt jelenti, hogy az unió nem akarja végleg elhagyni az orosz piacot. Ugyanakkor úgy fogalmaztak: minden ország önállóan dönthet arról, hogyan lép fel ebben az új helyzetben.
Az uniós figyelmeztetésre Aleksandar Vucic szerb miniszterelnök pénteken sajtótájékoztató keretében válaszol.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.