szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Olyan MVM Paks reklámot adtak, amely legalábbis aggályos.

A Forbes közzétette egyik olvasójának észrevételét, amely szerint a TV2 alig egy másodpercre megjelenő reklámot sugárzott. A kérdéses pillanatreklám az MVM illetve atomerőmű szót villantja fel, egyébként egy reklámblokk kellős közepén.

A lap által megkérdezett jogász szerint a reklámtörvénybe ütközhet az ilyen „sting”-nek bevezett reklám, mert tudatosan nem észlelhető. A pillanatreklámról egyelőre még sosem sikerült bizonyítani, hogy hatással lenne a nézőkre, ennek ellenére a szabályozás világszerte általában tiltja az alkalmazását.

A TV2 egyébként elismerte a módszer használatát, arra hivatkozva, hogy a kérdéses napon együttműködése volt az MVM Pakssal.

A sting a harmadik másodpercnél látható az alábbi videón:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!