szerző:
ingatlanmenedzser.hu

A GfK Hungária közölte, a vizsgálat eredményei szerint a vásárlók 42 százaléka nem hajlandó 15 percnél többet utazni...

A GfK Hungária közölte, a vizsgálat eredményei szerint a vásárlók 42 százaléka nem hajlandó 15 percnél többet utazni egy bevásárlóközpontba, további 41 százalékuk maximum 15-30 percet utazna, s csak 17 százalékot tesz ki azok aránya, akik hajlandók lennének akár 30 percnél hosszabb utat is megtenni azért, hogy egy számukra ideális bevásárlóközpontban vásároljanak.

©

Az utazási hajlandóság mértéke a legidősebbek körében a legalacsonyabb. Az átlagosnál többet utaznának a nők, illetve azok, akik ritkán keresnek fel a plázákat - áll a GfK Hungária közleményében. A GfK a magyarországi bevásárló helyek látogatottságát felmérő tanulmányban az ideális bevásárlóközpont jellemzőit vizsgálta a 15-69 éves lakosság körében 1000 fős reprezentatív minta alapján júliusban.


 

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények! Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Agyonlőtték a Trainspotting 2. színészét

Agyonlőtték a Trainspotting 2. színészét

Tóta W.: Eközben Magyarországon

Tóta W.: Eközben Magyarországon

Rendőrautó alá bújt a kiskutya, így lelt gazdára

Rendőrautó alá bújt a kiskutya, így lelt gazdára

Friss mandátumbecslés az Európai Parlamenttől: A Momentum bejutna, az LMP nem

Friss mandátumbecslés az Európai Parlamenttől: A Momentum bejutna, az LMP nem

Nem ért véget Macron nehéz hete, most a párizsi kórházak szorongatják

Nem ért véget Macron nehéz hete, most a párizsi kórházak szorongatják

Speciális traffipaxokat fognak telepíteni a horvát autópályákra

Speciális traffipaxokat fognak telepíteni a horvát autópályákra