szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Május 1-jétől Dominic Köfnert nevezték ki a budapesti központú MOL-csoport kommunikációs igazgatójának.

Az osztrák-német szakember új pozíciójában a MOL-csoport stratégiai kommunikációjáért, külső és belső kommunikációjáért, társadalmi szerepvállalásáért és vállalati arculatáért, illetve a tagvállalatok vállalati kommunikációs tevékenységéért lesz felelős. Feladatkörét Somlyai Dórától veszi át, aki 2007-től a MOL magyarországi kommunikációs igazgatói, majd 2010 januárjától a MOL csoportszintű kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be.

Az kommunikációs igazgató 2010-2012 között a Hypo Alpe Adria Group kommunikációs vezetőjeként és szóvivőjeként 10 országot érintő kommunikációs folyamatváltozásokért volt felelős, ezt megelőzően a MAGNAT Real Estate AG befektetői és kommunikációs igazgatójaként dolgozott a vállalati kommunikáció területén. Szakmai karrierje során 7 évet dolgozott a Brunswick Groupnál, mint nemzetközi kommunikációs tanácsadó.

Dominic Köfner a diplomáját a J. W. Goethe Egyetemen szerezte politikai gazdaságtanból, illetve a wales-i Swansea Egyetemen tanult. Befektetői kapcsolatok szakértői képesítését (CIRO) a Frankfurt School of Finance and Managementen szerezte.

A MOL-csoport Közép-Európa egyik vezető nemzetközi integrált olaj- és gázipari vállalata, működése 40 országot érint Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és a FÁK tagállamaiban. A cégcsoportban 30 ezer munkavállaló dolgozik világszerte.
Annyi napelemet telepít a sivatagba Kína, hogy egész Peking arról mehet majd

Annyi napelemet telepít a sivatagba Kína, hogy egész Peking arról mehet majd

Bocsánatot kért az áldozatoktól és családtagjaiktól a kiskorúak sérelmére elkövetett bűnökért a szombathelyi megyéspüspök

Bocsánatot kért az áldozatoktól és családtagjaiktól a kiskorúak sérelmére elkövetett bűnökért a szombathelyi megyéspüspök

Krúbi is visszavonul egy évre az idei fesztiválszezon után

Krúbi is visszavonul egy évre az idei fesztiválszezon után

Kevesebb magyar termék fogyott a világban, míg mi többet vásároltunk külföldről

Kevesebb magyar termék fogyott a világban, míg mi többet vásároltunk külföldről