Több mint 260 milliárddal nőtt a győri Audi árbevétele tavaly
Motorból kevesebbet, autóból viszont többet gyártottak, mint egy évvel korábban.
Motorból kevesebbet, autóból viszont többet gyártottak, mint egy évvel korábban.
Romániában, Magyarországon és Horvátországban volt kiemelkedően magas béremelkedés 2023 végén. A magyarországi bérnövekedést azonban zárójelbe teszi az infláció, a bérek értéke egy éven keresztül csökkent az árszínvonalhoz képest.
A Tesco klubkártyái a Lidl kék-sárga logóját idézték – ezzel a Tesco visszaélt a Lidl védjegyével, de szerzői jogait azért nem sértette meg.
A kormány mindenféle egyeztetés nélkül kötelezte a webshopokat a Magyar Posta szolgáltatásainak felkínálására.
A hatékonyságnövelés jegyében külön cégbe szervezi a jégkrémgyártást az Unilever. A brit multinak Magyarországon Veszprémben van jégkrémgyára, itt egyebek mellett Magnum jégkrémeket gyártanak.
Bértámogatás, lakhatási támogatás és utazási támogatás lesz igényelhető a 30 év alattiak elhelyezkedését támogató uniós programban. A kormány az idősebb munkavállalók foglalkoztatását hasonló programmal tervezi támogatni.
A külgazdasági miniszter szerint a magyar gazdaság elmúlt években tapasztalt minden problémája külső eredetű, bár összemosta az orosz–ukrán és a palesztin–izraeli háborút. Szijjártó Péter szerint Magyarország vonzó hely a keleti befektetők számára, mert „nem szól bele mások belügyeibe”, „egyedülállóan stabil” a politikai rendszer, alacsonyak az adók, és bőségesek a támogatások. Azt is mondta, hogy aki a kelet–nyugati együttműködésről beszél, azt a többiek minősíteni kezdik.
A felcsúti milliárdos autókereskedő cége nyert a felcsúti milliárdos energetikai vállalatának tenderein.
A meghívásos eljárás keretein belül 2,5 milliárd forintért szerződhet a közszolgáltatást nyújtó OPTESZ OPUS Zrt. a Mészáros M1 Kft.-vel.
Nem a várt ütemben veszik az emberek az elektromos autókat, ezért óriásit zuhant az akksijukba való lítium ára. A nyugati bányatársaságok ezért sorra jegelik a tervezett fejlesztéseiket, pedig a zöld átálláshoz rengeteg kellene belőle. A piaci viszonyok és a befektetői igények a kínai cégeket kevésbé zavarják: ebben a szektorban is rengeteg állami támogatás zúdul rájuk, így benyomulnak a vákuumba, és elkezdik átvenni az irányítást.
Voltak köztük olyanok is, akiknek személyes adataik váltak nyilvánossá.
A SPAR múlt héten az Európai Bizottsághoz fordult a magyarországi extraprofitadók miatt.
Európában ritka a 2 százaléknál magasabb ATM-díj, de érdemes utazás előtt átgondolnunk, mennyi készpénzre lehet szükségünk.
Az osztrák lánc vezetője nyomásgyakorlásról beszélt, miután kiderült: a cég panaszt tett az Európai Bizottságnál a kormány ellen. Ezt nem hagyta szó nélkül Nagy Márton tárcája.
A strómanok vezette fiktív cégek valójában egy sárvári férfi kezén voltak.
Megvásárolták az ügyfelek járműveit, majd “foglalási díj” ellenében visszavásárlási jogot biztosítottak, több száz millió forintnyi jogosulatlan kölcsönt nyújtva a módszerrel.
A kormány 15 százalékos díjjal terheli a számlákat, ha nem költi el a 2022. október 16. és 2023. március 20. között utalt összegeket. Ennek a fele az államhoz kerül.
Az extraprofitadó mellett is soha nem látott nyereséget ért el a hazai bankszektor, ez azonban nem a banki alaptevékenységeknek köszönhető elsősorban.
A taxisok szerint az Uber bevételkiesést okozott nekik agresszív piacra lépésével, ezért csoportos keresetet indítottak. Az ügyet hétfőn tárgyalták volna, a felek azonban még ezt megelőzően megegyeztek a kártérítésről.
„Az utolsó jó és emberi közösségi platform” még soha nem termelt nyereséget, most mégis a New York-i tőzsdére lép. Kérdés, hogy mit szól hozzá a közössége. Talán jön az új tőzsdei hullámvasút, olyan, amilyet éppen ők generáltak a GameStop részvényeivel a koronavírus-járvány miatti lezárások idején?