Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Már keresik az eladókat.
Skála áruház lesz a Károly körúti Alexandra könyváruház helyén. Az üzletben már rohamtempóban pakolják az árukészletet, az eladókat és a pénztárosokat még keresik – írja az atlatszo.hu.
A lap emlékeztet, az egykori könyvközpontot, mely az Alexandra-bedőlésig a Matyi Dezsőhöz köthető cégek többségének székhelyeként is működött, Varga Zoltán milliárdos befektető, a Central Médiacsoport feje vette meg a Media Records Zrt.-n keresztül. Utóbbi vállalat – és ezzel a Károly körúti épület – azonban idén júniusban a fucsieni illetőségű, de az 1990–2000-es években már Pécsett boltolgató He Zhi Rong és fia, Rao Qi Hao tulajdonába került. Innentől pedig már nyílegyenes volt az út a Skála-nyitásig.
Arról is sokat lehetett olvasni az elmúlt években, hogy a Skála névhasználati joga kínai befektetőké lett. A cégbíróságon fellelhető dokumentáció szerint a Nyugati téri Skála Metró földszintjén, galériaszintjén és első emeletén 2015-ig egy Nyugati Csillag nevű kft. képében volt jelen a keleti vonal; ez a cég bérelt bő 4000 négyzetméternyi üzlethelyiséget a legendás áruházban. Majd a bérleti jogot átvette az ugyancsak kínai hátterű Nyugati Centrum Kft., amely aztán kiköltözött a Skála Metróból, és idén új telephelyet létesített a Bajcsy-Zsilinszky út 63. alatti úgynevezett Nyugati Átjáróházban – ahol jelenleg ugyancsak Skála-márkanév alatt folyik az árukereskedelem.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.