Másfél év alatt 200 ezer dollárt hozott össze a 12 éves vállalkozó

A New York-i divathéten ő volt a legfiatalabb ruhatervező, aki bemutathatta trikóit, melyekből már több százezret adott el.

  • Lengyel Miklós Lengyel Miklós
Másfél év alatt 200 ezer dollárt hozott össze a 12 éves vállalkozó

Kheris Rogers mégcsak nem is tinédzser, mindössze 12 éves. Szinte még gyerek, de már vállakozó, aki 200 ezer dollárt keresett népszerű trikóival."A célom az, hogy mindenki érezze jól magát a bőrében" - mondta a 12 éves lány a BBC-nek. Természetesen cége is van már, hiszen anélkül nemigen lehet boldogulni a divatszakmában. Flexin' in My Complexion- ezt a hangzatos címet viseli a cég, melynek büszke ifjú tulajdonosa új babérokra tör: a Nike brand nagykövete lesz.

Saját nemzedékét próbálja meg képviselni a divatban mindenütt, és nemcsak Amerikában. A divat ma már globális: ha valaki ma feltűnik New York-ban a divathéten, akkor holnap már másolhatják a trikóit Sanghajban vagy Saigonban. A 12 éves amerikai vállalkozó ebben új lehetőséget lát, mert úgy véli: az emberek nemcsak az Egyesült Államokban szeretik jól érezni magukat a bőrükben. (via BBC)

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Hammer Ferenc: A mocskos Fidesz az új gerappa

Hammer Ferenc: A mocskos Fidesz az új gerappa

A könnyűzene mindig is elitellenes volt, nem kell csodálkozni, hogy az előadók ma is be-beszólnak a kormánynak – véli a szociológus-médiakutató és egyben punkzenész Hammer Ferenc. Szerinte a popzenét nem lehet a hatalom által megrendszabályozni, de azt nem tudni, hova vezet a fiatalok nyári fesztivál- és koncertlázadása. Interjú.