Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nem egyértelmű, hogy pótolható-e a hiány, vagy így marad.
Nem maradt következmények nélkül a győri Audi dolgozóinak sztrájkja, ugyanis több mint tízezer autó nem készült el az ingolstadti gyárban. Ezt Joachim Cordshagen, a német konszern kommunikációs vezetője mondta a Világgazdaságnak. Cordshagen az így született veszteséget nem akarta összegszerűsíteni, és jelezte, hogy hétfőtől az az ingolstadti és a neckarsulmi gyárakban is a normál menetrendben és valamennyi műszakban megy a munka.
A Világgazdaság szerint már múlt héten lehetett tudni, hogy az Audi központi egységében fennakadások vannak, ugyanis a győri sztrájk miatt nem érkeztek motorok Ingolstadtba, a készleten lévők pedig elfogytak.
A több mint tízezer autó három nap alatt torlódott össze: január 28. és 30. között, ami a 2017-es adatok szerint nagyjából 2 százalékos mínuszt jelent a termelésben. (Naponta 2400 modellel számolva.)
A győri sztrájk továbbá érintette a pozsonyi Volkswagen-üzemet és a lipcsei Porsche-kombinátot is.
A Világgazdaság szerint nem egyértelmű, hogy a kieső győri volumen hiány marad-e vagy részben tudják majd pótolni.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?